Så vad ska ni göra medans...
Forum > Harry Potter > Så vad ska ni göra medans...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad ska ni göra medans ni väntar på premiären av del 2?
Själv ska jag vara utklädd till kin karaktär, antagligen en Gryffindor kappa på mig och en hög hatt om jag hittar en Sedan ska jag och en, kanske två, också utklädda kompisar antagligen sitta och spela Hänga Harry. ^^ 5 feb, 2011 13:52 |
|
Black
Elev |
najjs
själv vill jag ha en gryffindor halsduk.. men annars tar jag min sirius black tröja :3
5 feb, 2011 13:53 |
|
Borttagen
|
Ska nog ta av den medans jag tittar, vår biograf har inga hållare till dyrcker, så hatten passar poerfekt som ett litet bord ^^
5 feb, 2011 13:55 |
|
ikka
Elev |
Lär antingen ha min Hermione-cosplay med slips, halsduk, kappa, tidsvändare, trollstav, skjorta, kjol, svarta skor och knästrumpor, eller så har jag min ravenclaw-slips och resten av grejerna.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
5 feb, 2011 13:59 |
|
Black
Elev |
najjs
5 feb, 2011 13:59 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Black: najjs Äsch, de andra får tycka vad de vill! Uppsala är sådär precis lagom stort för att man ska kunna vara säker på att inte vara ensam utklädd :> Fast Stockholm vore ju nice ändå... Glömde viktig rekvisita: The Tales of Beedle the Bard! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
5 feb, 2011 14:02 |
|
Borttagen
|
Håller med, men jag ska se den i lilla Ystad.. D:
Så jag måste hitta några stycken som kan följa med, då ser jag inte helt ut som ett freak. ^^ 5 feb, 2011 14:02 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller med, men jag ska se den i lilla Ystad.. D: Så jag måste hitta några stycken som kan följa med, då ser jag inte helt ut som ett freak. ^^ Det löser sig nog. :> I sommar måste jag verkligen ha koll på biljettbokningen! Visste inte när biljetterna till DHP1 släpptes så det var fullbokat när jag gick in och tittade. Det var redan innan biljetterna var släppta till allmänheten, dessutom. Måste fixa medlemskap i bioklubben. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
5 feb, 2011 14:04 |
|
Maharajah
Elev |
Får jag fråga var ni har köpt era mantlar ?
Jag tänker också gå utklädd, men satsar på att gå i London då jag ändå ska hälsa på mina släktingar, annars tänker jag gå i Sthlm. Jag har en hatt, men den ska jag såklart ta av medan jag kollar på filmen ;D 5 feb, 2011 14:40 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Maharajah: Får jag fråga var ni har köpt era mantlar ? Jag tänker också gå utklädd, men satsar på att gå i London då jag ändå ska hälsa på mina släktingar, annars tänker jag gå i Sthlm. Jag har en hatt, men den ska jag såklart ta av medan jag kollar på filmen ;D Jag hade turen att få en av en kompis! Han hade den när han var liten, haha. Så den är egentligen ganska liten, men inte så farligt som det låter. Den är cool, har ett gult hogwartsmärke. C: ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
5 feb, 2011 14:45 |
Forum > Harry Potter > Så vad ska ni göra medans...
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen