Harry eller Draco?
Forum > Harry Potter > Harry eller Draco?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lisa311
Elev |
Vem tycker ni är bäst??? Harry eller Draco????
Don't Worry, Be Happy 20 aug, 2012 20:59 |
|
VattenBlå
Elev |
20 aug, 2012 21:00 |
|
ernin
Elev |
20 aug, 2012 21:05 |
|
Lowawa
Elev |
Alltså Draco har ju en charm så det finns inte... Harry har inte den där extrema utstrålningen som Draco har! Harry är ju bäst om man ska vara liksom objektiv, men Draco alltså... han har något
21 aug, 2012 00:07 |
|
Irah
Elev |
21 aug, 2012 06:57 |
|
Julia Gullö
Elev |
Jag måste säga Harry men jag gillar Draco också
21 aug, 2012 10:23 |
|
Borttagen
|
Harry, men irl gillar jag Tom Felton bäst, så idk
21 aug, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
Draco!!!
21 aug, 2012 15:59 |
|
DarkBells
Elev |
21 aug, 2012 16:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-21 kl. 16:10
|
|
Emma Granger
Elev |
Harry Potter såklart, vem ska man annars gilla?
Trött tjej <333 21 aug, 2012 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen