Klicka på profilbilden
Forum > Mugglarportalen > Klicka på profilbilden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Hej hej!
Jag har ett förslag. Det lyder såhär: Jag tycker att man ska kunna klicka på andras profilbilder så att dom kommer upp större. Och att man även ska kunna ha ett fotoalbum på profilen där alla profilbilder man haft samlas i ett album. Och även andra bilder. Håller ni med? Jag tycker det vore bra för jag vill nästan alltid se profilbilderna större. ^^ ;; ![]()
20 aug, 2012 11:59 |
|
nowisa
Elev |
20 aug, 2012 12:21 |
|
Miss_Green
Elev |
20 aug, 2012 12:22 |
|
-Patronus-
Elev |
20 aug, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
Låter bra!
20 aug, 2012 15:07 |
|
Miss_Green
Elev |
20 aug, 2012 15:07 |
|
Noctum
Elev |
20 aug, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
Verkligen niiice idé, skulle verkligen vara kul!
20 aug, 2012 18:23 |
|
Miss_Green
Elev |
20 aug, 2012 18:44 |
|
Ginny!!!!
Elev |
20 aug, 2012 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen