Din trollstav
Forum > Harry Potter > Din trollstav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Claus Ricardstone
Elev |
Jag har varit i London och köpte Snapes trollstav.
Har ni köpt någon, i så fall vems? 19 aug, 2012 19:02 |
|
adeline
Elev |
Ja, jag har Harrys!
19 aug, 2012 19:17 |
|
Cailine
Elev |
19 aug, 2012 19:18 |
|
Seriously
Elev |
Jag har Harrys trollstav.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 19 aug, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha Lupins och Ginnys
19 aug, 2012 19:26 |
|
joel9324
Elev |
19 aug, 2012 19:27 |
|
Hydra
Elev |
Jag har faktiskt ingen trollstav, men nog hade det varit coolt att ha en. De verkar som.. coolt. Lol. x)
19 aug, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Nä, jag har ingen. Skulle nog bara köpa en om de var av trä, de av plast eller vad det nu är känns bara billiga.
19 aug, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
Hermiones!
19 aug, 2012 19:41 |
|
Emme Lestrange
Elev |
19 aug, 2012 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen