Bild på presentationen?
Forum > Mugglarportalen > Bild på presentationen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Kan man ha någon bild på presentationen, alltså inte profilbild utan där man skriver text alltså?
Isf, hur gör man? (Ja, jag är ny och har inte riktigt listat ut hur man gör allt än :] ) 19 aug, 2012 13:04 |
|
Borttagen
|
Du skriver [ img ] *bildadress* [ / img ] fast utan alla mellanrum!
19 aug, 2012 13:11 |
|
Frivolt
Elev |
Funkar inte D:
19 aug, 2012 13:15 |
|
EMELESEL
Elev |
Det går inte att ha bilder på pressetnationerna längre. Folk kopierade kvastar/slagträn och saker och la upp så att det såg ut som om de ägde typ tio Åskviggar ex.
Så det togs bort. 19 aug, 2012 13:57 |
|
Frivolt
Elev |
Åh, okeej
Aja, men tack iallafall 19 aug, 2012 13:59 |
|
EMELESEL
Elev |
Tycker jag med :c
Aa det är lungt 19 aug, 2012 14:03 |
|
Hotissue
Elev |
19 aug, 2012 15:26 |
Forum > Mugglarportalen > Bild på presentationen?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen