Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HJÄLP MED BILD!!!!

Forum > Mugglarportalen > HJÄLP MED BILD!!!!

Användare Inlägg
potter_fan
Elev

Avatar


Hjälp mig!!! Jag har tagit ett foto på mig med min iPhone.
1. Hur för jag över den till datorn?
2. Jag vill klistra in den i ett inlägg. Hur gör jag?

Är det någon som vet??!!

Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge

18 aug, 2012 23:33

Borttagen

Avatar


Tyvärr, jag kan säkert,. Men jag är trött och orkar inte tänka xD

19 aug, 2012 00:32

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av potter_fan:
Hjälp mig!!! Jag har tagit ett foto på mig med min iPhone.
1. Hur för jag över den till datorn?
2. Jag vill klistra in den i ett inlägg. Hur gör jag?

Är det någon som vet??!!

Har du ingen sladd till din iphone? För den ska gå till datorn också! =) och på så sätt för du över din bild. ELLER lägger du upp bilden på fb via mobilen och SEDAN kopierar bildwebbadressen och klistrar in i "Bild" som du ser hr till höger ->.

=) - just like themarauder

19 aug, 2012 00:42

potter_fan
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av potter_fan:
Hjälp mig!!! Jag har tagit ett foto på mig med min iPhone.
1. Hur för jag över den till datorn?
2. Jag vill klistra in den i ett inlägg. Hur gör jag?

Är det någon som vet??!!

Har du ingen sladd till din iphone? För den ska gå till datorn också! =) och på så sätt för du över din bild. ELLER lägger du upp bilden på fb via mobilen och SEDAN kopierar bildwebbadressen och klistrar in i "Bild" som du ser hr till höger ->.
Tack så hemskt mycket! Ska se om det går!

Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge

19 aug, 2012 11:38

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av potter_fan:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av potter_fan:
Hjälp mig!!! Jag har tagit ett foto på mig med min iPhone.
1. Hur för jag över den till datorn?
2. Jag vill klistra in den i ett inlägg. Hur gör jag?

Är det någon som vet??!!

Har du ingen sladd till din iphone? För den ska gå till datorn också! =) och på så sätt för du över din bild. ELLER lägger du upp bilden på fb via mobilen och SEDAN kopierar bildwebbadressen och klistrar in i "Bild" som du ser hr till höger ->.
Tack så hemskt mycket! Ska se om det går!

Var så lite så =)

=) - just like themarauder

19 aug, 2012 11:39

Forum > Mugglarportalen > HJÄLP MED BILD!!!!

Du får inte svara på den här tråden.