Fick de gå om?
Forum > Harry Potter > Fick de gå om?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
Hej nu är det så att jag har en liten fråga!
Jag har hört att Harry blev auror men då måste man väl ta sin FUTT examen?fick då de som missade sitt sjunde år gå om? Eller räckte erfarenheten de fick när Voldemort hade makten som examen?om någon vet SVARA om ni inte vet GISSA Glad för en vettig förklaring!eller ovettig Om det finns en sån här tråd kan väl en prefekt låsa denna? another day, another slay 17 aug, 2012 13:33 |
|
Borttagen
|
Bara Hermione gick ut sjunde året i Hogwarts av de tre, tror jag. Harry fick väl bli auror utan sin examen eftersom han gjort så mycket och kunde bevisa att han var auror-material.
17 aug, 2012 13:35 |
|
Minihäst
Elev |
Jaaa(fast hur bra var han på trolldrycker?)antar att de inte brydde sig om just det?
another day, another slay 17 aug, 2012 13:49 |
|
Irah
Elev |
det var bara Hermione som gick ut det sjunde året. Harry blev auror, jag vet inte om Ron också blev det. Tydligen behöver man inre gå uttryck sjunde året för att bli auror.
17 aug, 2012 13:57 |
|
Solkatten
Elev |
Men det var ju ändå Harry Potter liksom... tror inte de 'tvingar' honom. Det var ju liksom han som tog livet av Voldemort. xD Han fick nog högsta betyg redan då... heheh.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 aug, 2012 13:59 |
Forum > Harry Potter > Fick de gå om?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen