är det någon so vill duelera???
Forum > Mugglarportalen > är det någon so vill duelera???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Evil Bellatrix
Elev |
om ni någon gång inte har något att göra och ni der att jag är inloggad är det bara att skicka en uggla i begäran om att få duelera.
jag bryr mig inte om ifall jag vinner eller förlorar, utan jag gör det för att jagtycker att det är kul Bellatrix 16 aug, 2012 23:05 |
|
aggsih
Elev |
Jag vill
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 16 aug, 2012 23:25 |
|
Borttagen
|
Jag kan!
17 aug, 2012 09:27 |
|
Draken Norbert
Elev |
17 aug, 2012 09:49 |
|
Borttagen
|
Det är bara att skicka till mig!
17 aug, 2012 10:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är bara att skicka till mig! Skickar till dig 17 aug, 2012 10:53 |
|
lusianna
Elev |
jag vill
Lusianna 17 aug, 2012 12:49 |
|
Tonks_xD
Elev |
17 aug, 2012 15:34 |
|
-Patronus-
Elev |
18 aug, 2012 16:23 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag duellerar också gärna. Det finns en tråd där man kan skriva det.
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19642&page=1 Då är det större chans att fler utmanar en, och man ser vilka mer som vill duellera, och vilka av de som är inloggade. I would have died! I would have died rather than betray my friends 18 aug, 2012 17:00 |
Forum > Mugglarportalen > är det någon so vill duelera???
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen