Young, Wild and Free [SV]
Forum > Fanfiction > Young, Wild and Free [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LiquidLuck
Elev |
Titel: Young, Wild and Free [SV]
Språk: Svenska Typ av text: Fanfiction Antal kapitel hittills: 3 Färdigskriven: Nej Rating: PG 14 Beskrivning: Vad händer innanför Hogwarts murar som lärarna inte vet? Vilka händelser tas aldrig upp i böckerna? Fester, brustna hjärtan och vänner som sviker är vardagsmat för ungdommarna i slottet. Följ med i deras vardag fylld med långa nätter och mysiga kvällar, allt spetsat med en skvätt magi. Huvudkarraktärerna i fanficen går sina 5:e, 6:e och 7:e år på Hogwarts, och man kommer att läsa ur flera olika perspektiv, kända som okända, men för det mesta inte ur Harry, Ron eller Hermiones. Ska jag börja? ----------------- Kapitel 1 Kapitel 2 Kapitel 3 ; 16 aug, 2012 20:29
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 2 kl. 00:24
|
|
Borttagen
|
Kör på, kan bli intressant detta ^^
16 aug, 2012 20:42 |
|
LauraTree
Elev |
Börja, det låter jättebra!
16 aug, 2012 20:55 |
|
LiquidLuck
Elev |
Tipsa gärna era vänner! Börjar efter några fler kommentarer
; 16 aug, 2012 21:00 |
|
HannaPanna
Elev |
16 aug, 2012 21:03 |
|
Tamburlaine
Elev |
17 aug, 2012 12:12 |
|
Trezzan
Elev |
17 aug, 2012 12:43 |
|
LiquidLuck
Elev |
Skrivet av Trezzan: Roligt att du säger det, kom på namnet då jag satt och lyssnade på den ^^Woho, låter grymt :3 Älskar förövrigt låten "Young, wild & free" x)) (Bevakar ;D) HAR BÖRJAT SKRIVA NU, KAPITEL ETT KOMMER TROLIGTVIS IKVÄLL. ; 17 aug, 2012 12:46 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av LiquidLuck: Skrivet av Trezzan: Roligt att du säger det, kom på namnet då jag satt och lyssnade på den ^^Woho, låter grymt :3 Älskar förövrigt låten "Young, wild & free" x)) (Bevakar ;D) HAR BÖRJAT SKRIVA NU, KAPITEL ETT KOMMER TROLIGTVIS IKVÄLL. Anade det! Awesome, kapitel ikväll!
17 aug, 2012 12:50 |
|
95mas
Elev |
17 aug, 2012 13:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen