Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter lekerstuga ?

Forum > Harry Potter > Harry Potter lekerstuga ?

1 2 3
Användare Inlägg
Irma Pince
Elev

Avatar


Hej jag funderar att göra min lekestuga som mitt lilla Harry Potter rum. I lekerstugan är det vita väggar och ett litet fönster och det är ganska lågt i tak. Är det nån som kan ge mig något tips ? Det får gärna griffindor inspererat. Och jag hade tänk mig och rama in bilder från harry Potter. Som der vore efter voldermorts tid när Harry,Ron och Hermione blev hjältar. Skulle bli jätte glad för tips!

Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465

15 aug, 2012 10:28

Lisen563
Elev

Avatar


mattor, gardiner, tavlor/bider

15 aug, 2012 13:12

LiquidLuck
Elev

Avatar

+2


Det vore jättekul att ha flaskor med olika trolldrycksetiketter, kanske ett drakägg, en marodörkarta, klädnader, bilder osv.

Då skulle det se ut som att du bodde där inne och var en häxa/ trollkarl och att trion var dina idoler.
Använd fantasin så blir det nog toppen ^^

;

15 aug, 2012 15:02

LauraTree
Elev

Avatar


Å, jag skulle också vilja ha en HP-lekstuga! *avis*

Du kan ju göra en egen kvast att ha därinne, om du vill ha Gryffindor inspirerat kan du ju alltid dekorera med rött och guld

15 aug, 2012 15:19

Irma Pince
Elev

Avatar


Ja ! bra tips !

Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465

15 aug, 2012 15:19

lusianna
Elev

Avatar


Jag vill Olson ha en

Lusianna

15 aug, 2012 15:24

Irma Pince
Elev

Avatar


Funderar att måla en uggla i guld på väggen. tycker ni att det är en bra ide ?

Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465

15 aug, 2012 16:15

Zaga
Elev

Avatar


Jag tycker att du ska ha troldryksflaskor på ett bord med en ettikett på vilken trolldryck det är fast det bara är saft i

15 aug, 2012 18:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Irma Pince:
Funderar att måla en uggla i guld på väggen. tycker ni att det är en bra ide ?


Ja, det värkar som en bra ide!

15 aug, 2012 18:08

95mas
Elev

Avatar


Du kan ha tavlor med dina favorit citat.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

15 aug, 2012 18:11

1 2 3

Forum > Harry Potter > Harry Potter lekerstuga ?

Du får inte svara på den här tråden.