Drakblod
Forum > Mugglarportalen > Drakblod
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag antar att man får drakblod när draken dör, är det så, och i så fall, måste man göra något speciellt för att "få ut" drakblodet, och var får man flaskan ifrån?
Sedan så förstår jag inte vitsen med att ha det. Kan någon förklara? I would have died! I would have died rather than betray my friends 14 aug, 2012 15:46 |
|
MissWentz
Elev |
Drkblodet bara är där är den har dött.
Sedan kan man sälja drakblodet till drakhandlaren och får jätte mycket galleoner. Fast ju mer drakblod man får ju mer galleoner får man. Man får mer drakblod ju längre draken lever. ^^ ![]()
14 aug, 2012 16:39 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Ok, Tack
Om någon från staff läser tråden så lås den gärna, eftersom jag anser frågan som besvarad. I would have died! I would have died rather than betray my friends 14 aug, 2012 16:40 |
Forum > Mugglarportalen > Drakblod
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen