Tårar kärlek och vänskap
Forum
> Fanfiction
> Tårar kärlek och vänskap
|
Borttagen
|
Titel: Tårar kärlek och vänskap
Språk: Svenska
Typ av text: Fanfiction
Författare: Oli123 (Olivia) Min bästa vän (Wilma)
Handling: handlar om dom 5 tjejerna Linnea,Isadora,Jolina,Jenny och Vennesa. Som alla pressis ha börjat i 7:an. Då allt börjar tårar kärlek och vänskap...
Ps har inget med hp att göra.
Kapitel 1.
Vannesa*
Topen klockan är 9. Och vi börjar 8. Det var ju bra, grattis Vannesa första dagen i skolan förskenad. Jag rusade up ur sängan och kastade på mej kläderna (mesta delen av tiden gick åt till att sminka sej). Jag sprang till skolan.
Linnea*
Eh varför sträsa jag har endå top betygg. Jag tog up mobilen. Och börja smsa mej Vannesa.
Linnea:
Tjaba vgd?
Vannesa:
Springer till plugget!!!!!!!!!!! Vet du vad klockan är?!?!?!?!?!
Linnea:
Det gör jag faktiskt. Den råkar vara 20 över 9. Hur så?
Vannesa:
Vet du att man ska vara i skolanpå mondag?
Linnea:
Vet du att jag inte bryr mej?
Vannesa:
Är vid plugget måste sluta
Vannesa*
jag sprang in i skolan gick in i klass rummet. Och tittade mej om kring. Fick samma ord 3 gånger i huvudet: Snygging snygging snygging...
14 aug, 2012 01:11
|
|
Borttagen
|
Braa!
Fast borde den inte vara i kreativitetstråden, lr är jag helt bakom flötet?
14 aug, 2012 01:35
|
|
Borttagen
|
Kapitel. 2
Jenny*
Vanessa kom in i klassrummet och tittade genast mot den nya killens håll.
Jag förstår henne han är faktiskt ganska snygg.
Hon satt sig bredvid mig.
Var har du varit? Och var är Linnea? Viskade jag.
-Jag försov mej och Linnea skolkar, hon bryr sig ju varken om hon får kvarsittning eller dåligt betyg. Viskade Linnea tillbaka.
Och vem är den nya killen? Tillade hon.
-Om du vart här för 1 halvtimme sedan skulle du veta att han heter William.
Vanessa skulle precis svara när läraren kom fram till oss och sa åt oss att arbeta och inte prata.
30 okt, 2012 11:19
|
Du får inte svara på den här tråden.