Hjälp D:
Forum > Harry Potter > Hjälp D:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
Får Harry Potter puppet pals flashback,
en klocka tickar ashögt.. i en låt lät det som the grudge, så stängde av den.. usch! hatar the grudge ljudet.. o nu är jag alldeles ybersträssad pga den irriterande klockan X'C
3 feb, 2011 21:19 |
|
Oskan
Elev |
Lyssna på annan musik som kan distrahera dig istället!
Ta någon riktigt irriterande låt som du inte kan sluta nynna på så hör du snart inte tickandet längre... istället har du en ännu mer irriterande låt i huvudet! "May the force be equal to mass times acceleration" 4 feb, 2011 00:29 |
|
Black
Elev |
4 feb, 2011 19:50 |
|
hermione_33
Elev |
Skrivet av Black: hehe, typ waka waka XDD men då tänker jag ju bara på "this time for Azkaban" XDD Haha! "This time for Azkaban"! Superkul! Finns det en sån variation eller???! "Can you dance like a Hippogriff?" 4 feb, 2011 19:56 |
|
Black
Elev |
4 feb, 2011 19:57 |
|
soratanaka
Elev |
Älskar Waka Waka Eh, Eh, this time for Azkaban-bilden. ♥
Men meditera till ljudet av klockan! Eller inte. Dra igång BMTH eller ETF. Ashögt. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2011 21:14 |
|
Pixie
Elev |
5 feb, 2011 11:33 |
|
Black
Elev |
Skrivet av soratanaka: Älskar Waka Waka Eh, Eh, this time for Azkaban-bilden. ♥ Men meditera till ljudet av klockan! Eller inte. Dra igång BMTH eller ETF. Ashögt. har den som bakrundbild på mobben 8'3
5 feb, 2011 12:29 |
|
Långstrumpa
Elev |
Lyssna på någon glad musik
4 jan, 2012 23:25 |
Forum > Harry Potter > Hjälp D:
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen