Rita Sketeer
Forum > Harry Potter > Rita Sketeer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
Hej jag kunde inte hitta någon sån här tråd så jag skapar en!
gick Rita Sketeer på hogwarts och om hon gjorde det i vilket elevhem tror ni hon gick i?jag gissar på Slytherin hon värkar ju var kvicktänkt och målmedveten och tar sin väg till toppen även om vägen kan innehålla vissa lögner... Så vad säger DU?ditt svar är intressant att läsa! another day, another slay 13 aug, 2012 17:47 |
|
Goizan
Elev |
13 aug, 2012 17:50 |
|
JosefinFini
Elev |
Jag tycker din teori låter väldigt vettig ^^ Tror jag har läst att hon var klasskompis med Bellatrix, men det behöver ju inte betyda att hon gick i Slytherin meeen... c:
![]()
13 aug, 2012 17:50 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Aaaa då gick hon ju iaf på hogwarts!Jag tycker din teori låter väldigt vettig ^^ Tror jag har läst att hon var klasskompis med Bellatrix, men det behöver ju inte betyda att hon gick i Slytherin meeen... c: another day, another slay 13 aug, 2012 17:52 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Minihäst: Skrivet av JosefinFini: Aaaa då gick hon ju iaf på hogwarts! Jag tycker din teori låter väldigt vettig ^^ Tror jag har läst att hon var klasskompis med Bellatrix, men det behöver ju inte betyda att hon gick i Slytherin meeen... c: Jaa, inte helt säker meen ![]()
13 aug, 2012 17:54 |
|
Hanna-F
Elev |
Om inte annat kanske det kanske fram på Pottermore någon gång i framtiden:>
13 aug, 2012 18:20 |
|
Minihäst
Elev |
Aaaa det kanske det gör!
another day, another slay 13 aug, 2012 18:24 |
|
TacosPanda
Elev |
13 aug, 2012 18:29 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Håller helt med dig xDHon var säkert slytherin, känns inte som att hon passar i något annat elevhem another day, another slay 13 aug, 2012 18:31 |
|
LauraTree
Elev |
Håller med er allihop
13 aug, 2012 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen