Luna Lovegood - Det händelserika året
Forum > Fanfiction > Luna Lovegood - Det händelserika året
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emma Granger
Elev |
Titel: Luna Lovegood - Det händelserika året.
Ranting: PG - 10/11 typ, den kommer inte vara så farlig och så, men det beror på vad du kan läsa för något. Det kan komma lite jobbiga scener, men jag tror inte det. Färdigskriven: No, no, no, långt ifrån. Huvudperson: Mest Luna Lovegood men kanske någon mer också. Perspektiv: Tredje. Utspelar sig: Under Harrys femte år och DA Handling: Luna Lovegood är en häxa, som ska börja sitt fjärde år och allt är som vanligt, folk retar henne hela tiden och hon har ändats en person vid sin sida, men det känns som en halv. personens namn? Ginny Weasley från Gryffindor. Prolog: Luna satt på det röda och välbekanta tåget. Hon hade en egen kupé och det var ofta hon hade det. En suck hördes från Lunas lungor och fortsatte genom kupén. Hon tyckte faktiskt att det var ganska mysigt att sitta i en egen kupé och läsa sin pappas tidning uppochner. Den var mycket bättre så, det var förklaringen. Lunas nästan vita hår låg och vilade på axlarna och ögonen var som begravda i tidningen. Vill ni ha första kapitlet? Trött tjej <333 12 aug, 2012 09:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-12 kl. 10:49
|
|
Majis
Elev |
Verkar bra, bevakar
Jag har läst det flera gånger men hajar inte........... Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 12 aug, 2012 09:59 |
|
Clara Darkin
Elev |
JAG VILL!
Och förresten, det är lika bra att du bestämmer dig för vilken rating den är, så säg bara till när du har skrivit typ PG-11 så jag vet att jag inte får läsa den. ![]()
12 aug, 2012 09:59 |
|
Emma Granger
Elev |
Haha Majis, Ginny Weasley kan ju inte alltid finnas där för henne.
Clara Darkin, tack, ska skriva första kapitlet snart Trött tjej <333 12 aug, 2012 10:01 |
|
Majis
Elev |
Emma Granger, men du typ formulerade lite förvirrat för min hjärna xD Kanske enklare om det står "Och hon har bara en enda vän på sin sida, men det är som om hon är en halv person, bara ena halvan är där för henne. Personens namn? Ginny Weasley från Gryffindor"
Äsch... vet inte xD Jaja Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 12 aug, 2012 10:07 |
|
Borttagen
|
JAG SKA LÄSA!
12 aug, 2012 10:55 |
|
Emma Granger
Elev |
TACK!! Här kommer litet kapitel.
Kapitel, 1. Slutet, som ändrats. Luna satt på tåget i sin klädnad. Hon läste en artikel, som vanligt. Samtidigt som hon väntade på att något skulle förändrats. Någon öppnade kupé dörren, men Luna tittade net upp från den så ointressanta artikeln. Luna hörde röster. "Harry, det är faktiskt upptaget här", rösten lät som att komma från en flicka. "Äsch, det är bara Luna Lovegood kom", den rösten, var Ginny Weasleys och Luna tittade upp från tidningen. "Hej Luna", sa Ginny. Luna log. "Tidningen är bättre på detta hållet", svarade hon med sin drömmande röst Okej, lite kort men aja. Mera? Trött tjej <333 13 aug, 2012 09:13 |
|
Clara Darkin
Elev |
13 aug, 2012 09:18 |
|
Emma Granger
Elev |
Tack, Clara Darkin.
Trött tjej <333 13 aug, 2012 09:23 |
|
Clara Darkin
Elev |
13 aug, 2012 09:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen