Poäng
Forum > Mugglarportalen > Poäng
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har kommit på kommit på fler sätt att få poäng till sitt elevhem.För ibland så känns det som att det är så lite man kan få poäng för,någon annan som tänkt på det?
Mina förslag *Att få poäng då man levlar upp i duellklubben. *Få poäng då man spelar snape/hänga harry och får ett visst antal poäng. *Få poäng om man kommer upp på en av topplistorna. Hoppas ni gillar förslagen! 10 aug, 2012 19:54 |
|
Tonks_xD
Elev |
10 aug, 2012 20:26 |
|
Deathless
Elev |
Tycker personligen inte att spela Snape och Hänga Harry är något man borde få poäng för... eller duellklubben. ^^) Men det med topplistan var ett bra förslag.
10 aug, 2012 23:05 |
|
Borttagen
|
Va?,det har jag inte! 11 aug, 2012 09:54 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Deathless: This Tycker personligen inte att spela Snape och Hänga Harry är något man borde få poäng för... eller duellklubben. ^^) Men det med topplistan var ett bra förslag. ![]()
11 aug, 2012 11:04 |
|
LupinMarauder
Elev |
Nej, det där med topplistorna var ingen bra idé, då kanske man spelar för länge, och dör xD
Hej! 11 aug, 2012 12:43 |
Forum > Mugglarportalen > Poäng
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen