Studion
Forum > Harry Potter > Studion
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zaga
Elev |
Har nån mer en jag varit i harry potter studion som ligger i england? om inte gör det ni komer innte att ångra det för man kan vara i diagongränden och man kan se monsterboken om monster och myket mer som dom anvende när dom jorde filmerna och i shoppen i slutet av alt kan man köpa trolstavar och maradär kartan choklad grodor och börtis bönor i alla smaker (och det fans faktist spysmak)
10 aug, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
Jag har varit där!!! Det är skiit kul!!!!
10 aug, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
vill gärna åka ditt
10 aug, 2012 16:44 |
|
Rawenclaw98
Elev |
10 aug, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
åhhh! avis
10 aug, 2012 17:11 |
|
Quidditch
Elev |
10 aug, 2012 17:14 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
10 aug, 2012 17:28 |
|
Borttagen
|
samma här 10 aug, 2012 18:06 |
Forum > Harry Potter > Studion
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen