Harry Potter-fans
Forum > Harry Potter > Harry Potter-fans
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
eliin99
Elev |
Hejsan alla Potter fan!
Jag tänkte se hur många de finns av hans fan så kommentera detta forum så får vi se 10 aug, 2012 13:44 |
|
LupinMarauder
Elev |
Eh... va?
Alla på den här sidan är Harry Potter-fans! Hej! 10 aug, 2012 13:46 |
|
Fairydust
Elev |
Detta inlägg drog 2 poäng från Gryffindor.
Hej ganska meningslösa tråd.
Alla på sidan är Harry Potter-fans. Med några få undantag av ett par haters kanske. Det är en Harry Potter-sida, vad förväntar du dig egentligen? I don't wanna break these chains! 11 aug, 2012 10:13 |
|
EMELESEL
Elev |
Hej nu kommer jag låta sådär besserwissrig igen, men det var det där med att inte ranka vrndras trådar nu igen va?
Men..eh, hej, jag kommenterar här, jag gillar hp! 11 aug, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
Detta är en sida för Hp fans.
11 aug, 2012 10:37 |
|
Borttagen
|
Keep calm and be a Harry Potter nerd
11 aug, 2012 13:41 |
|
Hydra
Elev |
Detta inlägg drog 2 poäng från Slytherin.
Skrivet av Fairydust: Hej ganska meningslösa tråd. Alla på sidan är Harry Potter-fans. Med några få undantag av ett par haters kanske. Det är en Harry Potter-sida, vad förväntar du dig egentligen? ^ This. 11 aug, 2012 13:52 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Hej nu kommer jag låta sådär besserwissrig igen, men det var det där med att inte ranka vrndras trådar nu igen va? Men..eh, hej, jag kommenterar här, jag gillar hp! Ser du något meningsfullt i att fråga vilka som är HP-fans på en HP-sida? Detta är en tråd som egentligen inte ens borde vara kvar (och om något i så fall under off topic), då den är tämligen onödig. På ett forum med bra moderering så räknas detta som en spam-tråd. Där folk kan skriva meningslösa inlägg för att få flera inlägg i sin räknare. Man får dessutom tycka att en tråd är dålig/meningslös. ''Nedvärdera inte andra medlemmar eller deras åsikter! Det är inte tillåtet att bedöma hur viktig en annan medlems tråd eller liknande är baserat på ålder, kön, etnicitet, sexuell läggning eller elevhemstillhörighet.'' Jag har inte nedvärderat personen och jag har inte bedömt tråden utefter något som har med personen att göra. Det står ingenting om att man faktiskt inte får bedöma en tråd. Trådinnehållet är meningslöst, det finns inget annat att säga om det. Dessutom skrev jag det på ett ganska neutralt sätt, så jag förstår inte varför du blir så negativ till att någon säger sin åsikt om en tråd. Dessutom, regel nummer fyra är: spamma inte I don't wanna break these chains! 11 aug, 2012 15:15 |
|
Erica
Elev |
Detta inlägg drog 2 poäng från Ravenclaw.
11 aug, 2012 17:55 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Detta inlägg drog 2 poäng från Slytherin.
Very onödig.
Varför kommenterar jag då? (^^gråter av självhat) (ps ja ha läst fö myki manga...) Imagination and dreaming is my life 11 aug, 2012 18:37 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter-fans
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen