Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter-fans

Forum > Harry Potter > Harry Potter-fans

1 2 3
Användare Inlägg
eliin99
Elev

Avatar


Hejsan alla Potter fan!
Jag tänkte se hur många de finns av hans fan så kommentera detta forum så får vi se puss

10 aug, 2012 13:44

LupinMarauder
Elev

Avatar


Eh... va?
Alla på den här sidan är Harry Potter-fans!

Hej!

10 aug, 2012 13:46

Fairydust
Elev

Avatar

+2

Detta inlägg drog 2 poäng från Gryffindor.

Hej ganska meningslösa tråd.

Alla på sidan är Harry Potter-fans. Med några få undantag av ett par haters kanske. Det är en Harry Potter-sida, vad förväntar du dig egentligen?

I don't wanna break these chains!

11 aug, 2012 10:13

EMELESEL
Elev

Avatar


Hej nu kommer jag låta sådär besserwissrig igen, men det var det där med att inte ranka vrndras trådar nu igen va? )

Men..eh, hej, jag kommenterar här, jag gillar hp! Som typ alla andra på den här sidan

11 aug, 2012 10:36

Borttagen

Avatar


Detta är en sida för Hp fans.

11 aug, 2012 10:37

Borttagen

Avatar

+1


Keep calm and be a Harry Potter nerd

11 aug, 2012 13:41

Hydra
Elev

Avatar

Detta inlägg drog 2 poäng från Slytherin.

Skrivet av Fairydust:
Hej ganska meningslösa tråd.

Alla på sidan är Harry Potter-fans. Med några få undantag av ett par haters kanske. Det är en Harry Potter-sida, vad förväntar du dig egentligen?


^ This.

11 aug, 2012 13:52

Fairydust
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Hej nu kommer jag låta sådär besserwissrig igen, men det var det där med att inte ranka vrndras trådar nu igen va? )

Men..eh, hej, jag kommenterar här, jag gillar hp! Som typ alla andra på den här sidan

Ser du något meningsfullt i att fråga vilka som är HP-fans på en HP-sida? Detta är en tråd som egentligen inte ens borde vara kvar (och om något i så fall under off topic), då den är tämligen onödig. På ett forum med bra moderering så räknas detta som en spam-tråd. Där folk kan skriva meningslösa inlägg för att få flera inlägg i sin räknare. Man får dessutom tycka att en tråd är dålig/meningslös.

''Nedvärdera inte andra medlemmar eller deras åsikter! Det är inte tillåtet att bedöma hur viktig en annan medlems tråd eller liknande är baserat på ålder, kön, etnicitet, sexuell läggning eller elevhemstillhörighet.''

Jag har inte nedvärderat personen och jag har inte bedömt tråden utefter något som har med personen att göra. Det står ingenting om att man faktiskt inte får bedöma en tråd. Trådinnehållet är meningslöst, det finns inget annat att säga om det. Dessutom skrev jag det på ett ganska neutralt sätt, så jag förstår inte varför du blir så negativ till att någon säger sin åsikt om en tråd.

Dessutom, regel nummer fyra är: spamma inte Men den är kanske inte lika viktig?

I don't wanna break these chains!

11 aug, 2012 15:15

Erica
Elev

Avatar

Detta inlägg drog 2 poäng från Ravenclaw.

Onödig tråd -.-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F2c365eb5af979155e8c6bbea33dcc949%2Ftumblr_mt0fa0ywzU1sgz79no1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Faddb170d891209f756d1e2513a22dc87%2Ftumblr_mt0fmeX2Cu1sgz79no1_250.gif

11 aug, 2012 17:55

LaylaCatcher
Elev

Avatar

Detta inlägg drog 2 poäng från Slytherin.

Very onödig.

Varför kommenterar jag då?
(^^gråter av självhat)
(ps ja ha läst fö myki manga...)

Imagination and dreaming is my life

11 aug, 2012 18:37

1 2 3

Forum > Harry Potter > Harry Potter-fans

Du får inte svara på den här tråden.