Jobb efter hogwarts
Forum > Harry Potter > Jobb efter hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily99
Elev |
Vad skulle ni vilja jobba som efter hogwarts??
9 aug, 2012 20:31 |
|
Lea Lovegood
Elev |
9 aug, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Hmm . . .
Vet inte Auror skulle vara coolt! ^^ 9 aug, 2012 20:43 |
|
Victoire Weasly
Elev |
9 aug, 2012 21:12 |
|
Poppy Hoghedge
Elev |
Ha en liten butik i Diagongränden
9 aug, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
Healer- no doubt.
9 aug, 2012 21:31 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Skulle aldrig våga vara Healer, folk kan ju komma in och vara hur sjuka / förtrollade / förstörda som helst!
Men det är ett coolt yrke.
Förlåt för att jag suger.
9 aug, 2012 21:47 |
|
MissWentz
Elev |
9 aug, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
Lärare på Hogwarts
9 aug, 2012 22:40 |
|
Erica
Elev |
10 aug, 2012 00:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen