Starkast känslor i HP
Forum > Harry Potter > Starkast känslor i HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Vilket ställe i böckerna väcker starkast känslor i er? Både possitiva och negativa känslor.
Spoiler: Tryck här för att visa! I would have died! I would have died rather than betray my friends 9 aug, 2012 15:21 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Usch, det är omöjligt att välja XD Varje moment i både filmerna och böckerna har vart magiskt, vilka känslor det än väckt!
![]()
9 aug, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius Orion Black: Vilket ställe i böckerna väcker starkast känslor i er? Både possitiva och negativa känslor. Spoiler: Tryck här för att visa! Typ samma här. Älskar alla ställen samtidigt som jag hatar dom.Det är magisk. 9 aug, 2012 15:34 |
|
Borttagen
|
Jag vill minnas att jag får goosebumps när jag läser den sista meningen/sista orden i varje bok.
9 aug, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
Min största "Wow-känsla" i filmen var under Harrys och Dracos duellscen i badrummet. Den är så snygg och bra och Tom Felton och jag bara gaaaaaaaaah!
9 aug, 2012 15:53 |
|
emelieio5
Elev |
jag tyckte det var sorglig när Dobby dog jag började till och med gråta.Men det är magiskt hela tiden
"The Moon Loved The Sun So Much He Died Everynight To Let Her Breath" 9 aug, 2012 19:07 |
|
PureSlytherin
Elev |
Det sorgligaste:
När Snape dog! Det roligaste, som jag kommer på nu, finns ju massor mer!: - I GoF när draken flyger genom läktaren där McGonagall mfl sitter och Rita Skeeter vänder sig om med glasögonen på sned. - Duellklubben när Lockman får asset kickat av Snape. Det mest magiska: I ettan när förstaårseleverna följer med McGonagall in i Stora Salen och HP-musiken spelas!
10 aug, 2012 21:35 |
|
lusianna
Elev |
vet ej går lixom inte att välja
Lusianna 10 aug, 2012 21:58 |
|
Zaga
Elev |
det sorjligaste var när Dobby dog
det roligaste är det Fredd och Gorge kan seja typ som "vi ska sjika dig en hogwarts toalett" 10 aug, 2012 22:14 |
|
Lady Voldermort
Elev |
Jag känner en stark irritations känsla såfort Hermione pratar i böckerna..hon är helt klart en bitch i böckerna...
"Dobby is a free elf!" 10 aug, 2012 22:35 |
Forum > Harry Potter > Starkast känslor i HP
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen