Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

VARFÖR tänkte ingen på detta? XD

Forum > Harry Potter > VARFÖR tänkte ingen på detta? XD

1 2 3 4
Användare Inlägg
Lea Lovegood
Elev

Avatar

+1



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F346n8k5.gif Förlåt för att jag suger.

8 aug, 2012 20:54

Borttagen

Avatar


Så värdelöst. xD

8 aug, 2012 21:58

EllieRavenclaw
Elev

Avatar


Älskar den videon ^^

Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥

8 aug, 2012 22:19

Borttagen

Avatar


he he he he............

8 aug, 2012 23:12

PotterHunger
Elev

Avatar


Haha, den är rätt kul.

Läs min profil för info...

8 aug, 2012 23:13

Borttagen

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F4.bp.blogspot.com%2F_pL4B1Iyb890%2FTQk6cgFc9cI%2FAAAAAAAAAzc%2F4hYVnZCn8sg%2Fs1600%2Fat%2Bfirst%2Bi%2Bwuz%2Bliek%2Ban%2Bden%2Bi%2Blol%252527d.jpg

8 aug, 2012 23:23

MystiqueRed
Elev

Avatar


gammal video, men klassiker!

9 aug, 2012 09:39

Hannahamanda
Elev

Avatar


så underbart roligt ! älskar den videon!

9 aug, 2012 09:44

Borttagen

Avatar


Haha, han säger ''Wizardy and Witchcraft" Hahaha, det är tvärt om lilla Dumbly. "Witchcraft and Wizardry"

Men aja, jag älskar den där videon ♥

9 aug, 2012 09:54

Borttagen

Avatar


^^

9 aug, 2012 11:12

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > VARFÖR tänkte ingen på detta? XD

Du får inte svara på den här tråden.