Rensa ALLA meddelande funktion?
Forum > Mugglarportalen > Rensa ALLA meddelande funktion?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHunger
Elev |
Skulle det inte vara smart med en "knapp" i uggleposten där man kan rensa alla meddelanden på en gång?
Nu sitter man ju här och rensar sida för sida. Vilket är dötrist när det finns långt över hundra sidor. Eller kan det kanske finnas en knapp som bara tar bort auto m? Eftersom att det kan vara kul att spara personliga meddelanden man får in. En öppen idé. Vet inte om det är svårt att fixa eller om detta redan föreslagits? Men om det här är nytt, tycker ni om idén? Läs min profil för info... 8 aug, 2012 09:55 |
|
Goizan
Elev |
Det skulle vara bra. Så man fick bort allt skit man får haha. Jag håller helt med dig.
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
8 aug, 2012 09:58 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Hade varit toppen! Jag skulle verkligen behöva bli av med alla auto-meddelanden (jag vill ha kvar andra) och det är LITE jobbigt att gå igenom 941 sidor för att ta bort dem...
Men rensa alla meddelanden vore nog också bra 8 aug, 2012 10:06 |
|
Goizan
Elev |
Det skulle verkligen behövas. Man får så många sidor auto-meddelande...
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
8 aug, 2012 10:11 |
|
PotterHunger
Elev |
8 aug, 2012 10:13 |
|
Borttagen
|
Den här idèn superbra. Hoppas att den genomförs!
8 aug, 2012 10:25 |
|
onlyoliviaa
Elev |
8 aug, 2012 11:19 |
|
Borttagen
|
Jag tycker det borde finnas en knapp som rensar alla lästa meddelanden
Skulle vara asaskönt 8 aug, 2012 11:26 |
|
Borttagen
|
Det hade varit supernajs!
8 aug, 2012 14:24 |
|
Victoire Weasly
Elev |
8 aug, 2012 15:09 |
Forum > Mugglarportalen > Rensa ALLA meddelande funktion?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen