The 50/50 game [SV]
Forum > Fanfiction > The 50/50 game [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, min uppföljare. Ni som var med i förra får vara med. Det här är inte riktigt uppföljaren. Så komsi komsi. Jag bits inte hårt
Historia: En mugglisawesome dag så läste Miss-somebody i Mugglisnytt (en tidning) att hennes syster, miss-somebody, blivit president. Tillsammans så tänkte dom starta "the 50/50 game" där miss-somebody skulle vara överste spelledare _________________________ 1: MissFniss # * 2: HannaPanna # * 3: PotterHunger # * 4: Haren! # * 5: elvis♥ # * 6: Luna Chang# * 7: Ronald Weasley # 8: Clara Darkin # * 9: harrypotterr # * 10: saganda # * 11: VattenBlå # * 12: Mimmi02 # 13: Pixi # * 14: celina # * 15: Narcissa Lestrange # * 16: mums # * 17: Victoire Weasly # * 18: Jinora 19: sanna1324567 # * 20: LupinMarauder # 21: Måntass # * 22: Ekkiis # * 23: Erica # * 24: DracoMalfoy1 # * Mall Spoiler: Tryck här för att visa! Dead! Spoiler: Tryck här för att visa! Vill du sponsra. Skicka ugglepost till mig om vem, vad du vill sponsra 6 aug, 2012 16:52
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-13 kl. 20:39
|
|
MissFniss
Elev |
6 aug, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
Nae...självklart
6 aug, 2012 17:11 |
|
MissFniss
Elev |
6 aug, 2012 17:12 |
|
HannaPanna
Elev |
6 aug, 2012 17:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 6 kl. 17:13
|
|
Borttagen
|
JappC:
ska bli 6 aug, 2012 17:13 |
|
PotterHunger
Elev |
JAG SKA BARA VARA MED! ^^
Läs min profil för info... 6 aug, 2012 17:23 |
|
Borttagen
|
yes, boss (Du kan nog tyvärr inte var ensam, det funkar inte att vinna på det sättet
6 aug, 2012 17:26 |
|
Borttagen
|
jag är med (Så du hörde vad jag sa)
6 aug, 2012 17:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: så klart. Du stod ju tre meter bort jag är med (Så du hörde vad jag sa) taggar några som var med förra gången Harrypotterr Clara Darkin 95mas Jinora Wrackspurt: om du vill får du vara handledare för 11 6 aug, 2012 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen