Stora flaskor
Forum > Mugglarportalen > Stora flaskor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PureSlytherin
Elev |
Jag har sett en del profiler som har flaskor med drakblod, och på alla är flaskorna JÄTTESTORA. Alltså över hela profilen och de täcker de andra sakerna som ligger där.
Varför är det så?
5 aug, 2012 19:32 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av PureSlytherin: Jag har sett en del profiler som har flaskor med drakblod, och på alla är flaskorna JÄTTESTORA. Alltså över hela profilen och de täcker de andra sakerna som ligger där. Varför är det så? De har haft drakar som blivit gamla. Ju äldre drakarna blir desto mer blod får du och desto mer blod du får desto större blir flaskorna! 5 aug, 2012 19:45 |
|
PureSlytherin
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av PureSlytherin: Jag har sett en del profiler som har flaskor med drakblod, och på alla är flaskorna JÄTTESTORA. Alltså över hela profilen och de täcker de andra sakerna som ligger där. Varför är det så? De har haft drakar som blivit gamla. Ju äldre drakarna blir desto mer blod får du och desto mer blod du får desto större blir flaskorna! aha, ok!
5 aug, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Hur mycket blod får man för 1 drake som typ är 2 månader?
5 aug, 2012 21:24 |
Forum > Mugglarportalen > Stora flaskor
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen