Det värsta som J.K. Rowling kunde ha gjort [SPOILERS]
Forum > Harry Potter > Det värsta som J.K. Rowling kunde ha gjort [SPOILERS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
5 aug, 2012 17:03 |
|
Voldy0000
Elev |
Jag fattar inte grejen...
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 5 aug, 2012 17:07 |
|
Irah
Elev |
5 aug, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
Alltså det skulle ha varit hemskt (och elakt) ifall hon hade skrivit så D:
5 aug, 2012 17:27 |
|
LauraTree
Elev |
Usch, blir illamående jag med!! Fy vilken hemsk text! :-(
5 aug, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
:'(
Den fick mig att bli illamående. 5 aug, 2012 18:09 |
|
Solkatten
Elev |
Jag förstår inte riktigt ... menar ni att den här trollkarls-grejen bara skulle ha varit en dröm eller ... xD Jag är förvirrad.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 aug, 2012 18:15 |
|
Irah
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag förstår inte riktigt ... menar ni att den här trollkarls-grejen bara skulle ha varit en dröm eller ... xD Jag är förvirrad. Japp
5 aug, 2012 18:15 |
|
Mick-Mi
Elev |
5 aug, 2012 18:19 |
|
Bombarda
Elev |
Usch nä fy blä:/
Kärlek till alla! 5 aug, 2012 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen