Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Egentligen är det synd om Rupert Grint

Forum > Harry Potter > Egentligen är det synd om Rupert Grint

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Och Daniell Radcliff och Emma Watson de har ju typ gett sitt liv åt Harry Potter. Så fort dom går på gatan eller spelar i en annan film så säger folk "åh kollar Harry Potter skådisarna". Det kan inte vara så kul...

5 aug, 2012 10:40

Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 5 kl. 10:46
Antal ändringar: 1

bluebirdflies
Elev

Avatar


Så är det ju med Emma Watson o Daniel radcliffe också även de andra skådisarna.

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

5 aug, 2012 10:42

Ladusvalan
Elev

Avatar


Så är det väl för alla skådisar som varit med i en riktigt stor film ... Men jag vet inte om jag tycker så synd om dem egentligen, med tanke på hur mycket pengar de tjänat och med tanke på hur roligt det måste varit att vara med.

Det är helt klart mycket av deras liv som gått åt till att spela in Harry Potter. Men jag tror inte att dett precis är något de ångrar.

5 aug, 2012 10:46

Borttagen

Avatar


jo vet ändrade nu

5 aug, 2012 10:46

Borttagen

Avatar


Så är det väl med alla skådisar, Emma, Daniel, alla andra 0:

5 aug, 2012 10:46

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Ladusvalan:
Så är det väl för alla skådisar som varit med i en riktigt stor film ... Men jag vet inte om jag tycker så synd om dem egentligen, med tanke på hur mycket pengar de tjänat och med tanke på hur roligt det måste varit att vara med.

Det är helt klart mycket av deras liv som gått åt till att spela in Harry Potter. Men jag tror inte att dett precis är något de ångrar.

du stal mina ord

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

5 aug, 2012 10:50

Ginny!!!!
Elev

Avatar


Skrivet av Ladusvalan:
Så är det väl för alla skådisar som varit med i en riktigt stor film ... Men jag vet inte om jag tycker så synd om dem egentligen, med tanke på hur mycket pengar de tjänat och med tanke på hur roligt det måste varit att vara med.

Det är helt klart mycket av deras liv som gått åt till att spela in Harry Potter. Men jag tror inte att dett precis är något de ångrar.
Dus tal mina ord

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Fe2604d4e654e52abbd9785f560c429be%2F15mvbna%2FUNumtsf3f%2Ftumblr_static_klaine_proposal.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F74d9acb871a5dcb72ab146464895c579%2Ftumblr_msgmobrRjg1r4ep8so3_250.gif

5 aug, 2012 10:52

Borttagen

Avatar


Höhö, ingen tycker synd om mig inte, när hela MITT liv går åt åt Harry Potter XD But I LOVE IT ♥

5 aug, 2012 10:55

Storm Malfoy
Elev

Avatar


Är väl synd om dom på det sättet att det dom har gjort sen dom var 9-11 är slut. Det enda dom har gjort är att spela sina roller i Harry Potter i tio år. Dom kanske har missat vad andra tonåringar får uppleva men dom har nog fått uppleva sjukt mer spännande och roligare saker än vad en "normal" tonåring fått.

5 aug, 2012 10:58

Borttagen

Avatar


Vad menar du egentligen? Om du menar att det är orättvist mot Rupert att alla typ känner igen Emma och Daniel och inte honom? Kan faktiskt hålla med där, tycker faktiskt att Rupert spelade Ron bättre än Emma spelade Hermione.

Tror dock inte att Rupert bryr sig så mycket, men man vet ju aldrig.

5 aug, 2012 11:37

1 2 3

Forum > Harry Potter > Egentligen är det synd om Rupert Grint

Du får inte svara på den här tråden.