drakhotell
Forum > Mugglarportalen > drakhotell
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag har köpt en drake för ett tag sen, och om man behöver mata sina drakar regelbundet och ska åka på semester eller nåt i några veckor och inte kan mata de, borde man kunna betala lite för att skicka iväg de till Charlie i rumänien eller nåt så lång tid man ska vara borta. så de liksom bara inte behöver dö, men stannar i åldern?
5 aug, 2012 10:15
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 2 kl. 11:31
|
|
Boba
Elev |
Bra idé, för jag åkte på semester nyligen i ca tre veckor, och när jag kom hem och skulle mata dem var alla mina drakar döda! (Jag hade fyra stycken)
5 aug, 2012 10:50 |
|
Borttagen
|
Det hade varit najs!
5 aug, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
Bra ide!
Uggla Li veja hon kanske kan fixa det! vem vet! 5 aug, 2012 11:16 |
|
Borttagen
|
tack! det ska jag göra! 6 aug, 2012 15:22 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Låter som en superidé!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 6 aug, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
Jag älskar idéen, och att du fick med lite HP-relaterat var också ett plus.
6 aug, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag älskar idéen, och att du fick med lite HP-relaterat var också ett plus. tack! 6 aug, 2012 16:30 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skulle vara toppen, eller om man i förväg vet att man inte kommer ha internetanslutning under en viss tid. Toppenidé som sagt.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 6 aug, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius Orion Black: Skulle vara toppen, eller om man i förväg vet att man inte kommer ha internetanslutning under en viss tid. Toppenidé som sagt. ja, det också! och tack! 6 aug, 2012 16:43 |
Forum > Mugglarportalen > drakhotell
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen