trolldryckstillbehör
Forum > Mugglarportalen > trolldryckstillbehör
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Det skulle vara rätt roligt att ha nåon affär på marnaden som säljer trolldryckstillbehörigheter (kittlar, ingredienser, trolldrycker osv)
I would have died! I would have died rather than betray my friends 3 aug, 2012 17:42 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Sirius Orion Black: Det skulle vara rätt roligt att ha nåon affär på marnaden som säljer trolldryckstillbehörigheter (kittlar, ingredienser, trolldrycker osv) ganska bra idé, men det skulle vara kul om man kunde göra trolldrycker också ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 3 aug, 2012 20:45 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Ja verkligen. Annars är det knappast någon idé att köpa trolldryckstillbehör.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 3 aug, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
bra idé
3 aug, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
Jo, det hade varit kul
4 aug, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
OoooooooH göra trolldrycker, FY VAD AWESOME!
4 aug, 2012 18:17 |
|
Bombarda
Elev |
Super idé! skulle verkligen vara najs
Kärlek till alla! 4 aug, 2012 21:00 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Dessutom så finns det ju drakblod att köpa. Om jag inte minns helt fel så är det en ingrediens i vissa trolldrycker, så då kan man använda drakblodet också. (för man har det väl bara att pryda sin profil med?)
I would have died! I would have died rather than betray my friends 14 aug, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
Bra idé
17 aug, 2012 18:22 |
Forum > Mugglarportalen > trolldryckstillbehör
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen