Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspels forum?:)

Forum > Mugglarportalen > Rollspels forum?:)

Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar

+3


Istället för att quidditch planen ska vara full med alla RS så tycker jag att det borde finnas en egen kategori för ddet?

Vad tycker ni??

Hej

2 aug, 2012 22:45

saganda
Elev

Avatar


Åh, det har jag tänkt hundra miljarder gånger, men jag kommer aldrig på det när jag är inne! Tack för att du tog upp det♥!

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

2 aug, 2012 23:38

Mikaela120
Elev

Avatar


Det tycker jag verkligen! Qudditchplanen är ju invaderad av rollspel...

2 aug, 2012 23:41

Lupinfan
Elev

Avatar


Håller med Mikaela120, men det skulle ändå vara bra idé!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb98452cede365042890ca81626b5de74%2Ftumblr_mmtjdo03xm1r07g73o5_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc07.deviantart.net%2Ffs71%2Ff%2F2011%2F191%2F4%2F5%2Fbioshock_infinite_gif_1_by_anaershadowynomaly-d3lmbfb.gif

3 aug, 2012 14:09

Borttagen

Avatar


det är en bra ide!

3 aug, 2012 14:31

Sirius_Musta
Elev

Avatar


Absolut en jätte bra idé!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

3 aug, 2012 14:45

saganda
Elev

Avatar


*petar lite på tråden så den kommer upp*

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

22 aug, 2012 20:38

Forum > Mugglarportalen > Rollspels forum?:)

Du får inte svara på den här tråden.