Rollspels forum?:)
Forum > Mugglarportalen > Rollspels forum?:)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Istället för att quidditch planen ska vara full med alla RS så tycker jag att det borde finnas en egen kategori för ddet?
Vad tycker ni?? Hej 2 aug, 2012 22:45 |
|
saganda
Elev |
Åh, det har jag tänkt hundra miljarder gånger, men jag kommer aldrig på det när jag är inne! Tack för att du tog upp det♥!
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 2 aug, 2012 23:38 |
|
Mikaela120
Elev |
Det tycker jag verkligen! Qudditchplanen är ju invaderad av rollspel...
2 aug, 2012 23:41 |
|
Lupinfan
Elev |
3 aug, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
det är en bra ide!
3 aug, 2012 14:31 |
|
Sirius_Musta
Elev |
3 aug, 2012 14:45 |
|
saganda
Elev |
*petar lite på tråden så den kommer upp*
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 22 aug, 2012 20:38 |
Forum > Mugglarportalen > Rollspels forum?:)
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen