Antal medlemmar
Forum > Mugglarportalen > Antal medlemmar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hade tråkigt så jag kollade hur många tjejer och killar som var medlem på Mugglis, och tjejerna var 4914 st medan killarna var 1000. Hur kommer det sig att det är så många fler tjejer?
2 aug, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Vart står det hur många tjejer och killar det är? 0:
3 aug, 2012 00:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vart står det hur många tjejer och killar det är? 0: Biblioteket -> statistik. Som svar på trådägarens fråga; Well... det beror väl uppenbarligen på att fler tjejer än killar har registrerat sig på Mugglaportalen 3 aug, 2012 02:21 |
|
Borttagen
|
Alla visar inte heller om dem är kille/tjej.
3 aug, 2012 08:27 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag skulle gissa att det kan vara så att fler tjejer än killar är intresserade av Harry Potter. Av de jag stött på har det iaf varit betydligt fler tjejer som gillar Harry Potter, men det kanske bara är en tillfällighet?
Killar är, i regel, inte mindre nördiga en tjejer, men jag har ändå fått intrycket av att fler tjejer fastnat för just Harry Potter, och vad det beror på vet jag inte. 3 aug, 2012 08:56 |
|
VenusFlitwick
Elev |
Jag tror inte att det är fler tjejer som gillar HP. Jag tror det är ungefär 50/50. Men det är ofta fler tjejer som står för att vara fans när det gäller såna här saker. Sad but true kan jag känna
3 aug, 2012 09:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vart står det hur många tjejer och killar det är? 0: Biblioteket -> statistik. Som svar på trådägarens fråga; Well... det beror väl uppenbarligen på att fler tjejer än killar har registrerat sig på Mugglaportalen Tack 3 aug, 2012 09:53 |
|
MystiqueRed
Elev |
Tjejer kan göra fler saker samtidigt, alltså kan de vara inne på exempelvis mugglarportalen samtidigt som läxor etc
eller så har inte tillräckligt killar hittat hemsidan x) 3 aug, 2012 10:04 |
|
Borttagen
|
Tack för alla svar på min fråga. Men tycker fortfarande att det är dåligt att inte lika många killar är med. Även om alla skulle fylla i kön tror jag att det inte skulle göra någon märkbar skillnad.
3 aug, 2012 17:05 |
Forum > Mugglarportalen > Antal medlemmar
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen