Elevhemspokalen
Forum > Mugglarportalen > Elevhemspokalen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är en av dem som gillar att vinna elevhemspoäng på frågesporten och till slut vinna pokalen. Men jag tycker att pokalen ska ha någon mening. Att den ska vinnas för något annat än för att det är kul. T.ex. att alla i det elevhemmet får 5 galleoner typ.
Någon som håller med? 1 aug, 2012 23:15 |
|
ginnyw123
Elev |
1 aug, 2012 23:57 |
|
rosea
Elev |
jag håller med!
TEBAKS IGEN 2 aug, 2012 14:17 |
|
Irah
Elev |
2 aug, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
2 aug, 2012 21:57 |
|
Luna Chang
Elev |
Faktiskt en bra ide!!
Hej 3 aug, 2012 00:02 |
|
Borttagen
|
Det är en superbra idé!
3 aug, 2012 00:36 |
|
Borttagen
|
Bra idé
3 aug, 2012 10:43 |
|
Borttagen
|
Hoppas verkligen att det går! Elelr något annat pris
3 aug, 2012 14:49 |
|
PureSlytherin
Elev |
Ja, det var en bra idé! En extra sporre att samla poäng liksom. Tänker på Slytherin som ligger sist...
4 aug, 2012 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen