Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Elevhemspoäng

Forum > Mugglarportalen > Elevhemspoäng

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hur vet man att en tråd eller ett inlägg man gör ger elevhemspoäng???

Vet inte om det redan finns en sån här tråd, men jag kunde inte hitta någon. Lås denna om det gör det!

31 jul, 2012 23:01

ginnyw123
Elev

Avatar


Man får ett automedelande om ens inlägg har gett poäng

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

31 jul, 2012 23:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av ginnyw123:
Man får ett automedelande om ens inlägg har gett poäng

Thats the shit!

1 aug, 2012 00:26

Borttagen

Avatar


Önskar att något av mina inlägg kunde bli tilldelad någon poäng!

1 aug, 2012 00:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Önskar att något av mina inlägg kunde bli tilldelad någon poäng!

Jag fick i gnisselOsttråden ♥

1 aug, 2012 12:03

ginnyw123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Önskar att något av mina inlägg kunde bli tilldelad någon poäng!

Jag fick i gnisselOsttråden ♥

Jag med

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

1 aug, 2012 12:36

Ladusvalan
Elev

Avatar


Någon som vet vad det är för kriterier som gäller för att man ska få poäng för sitt inlägg? Om det finns några kriterier, vill säga ...

1 aug, 2012 17:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ladusvalan:
Någon som vet vad det är för kriterier som gäller för att man ska få poäng för sitt inlägg? Om det finns några kriterier, vill säga ...
jag tror att man får poäng om tråden är väldigt bra. T.ex. om man skapar en hjälptråd för något viktigt på sidan är ju det jättebra. Men jag är inte säker...

6 nov, 2012 23:06

Fairydust
Elev

Avatar


1. Man får automeddelande.
2. Sen står det på inlägget (har gjort det tidigare i alla fall).

I don't wanna break these chains!

6 nov, 2012 23:25

Forum > Mugglarportalen > Elevhemspoäng

Du får inte svara på den här tråden.