Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Duellera

Forum > Mugglarportalen > Duellera

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Är det en bugg eller, det står att jag är på level 4 med sedan duellerade jag med en person och då stod det att jag var på level 2 när jag duellerade med henne. När jag gick tilllbaka till klubben stod det fortfarande level 4 ?

31 jul, 2012 20:54

Fang
Elev

Avatar


Du har kanske gått upp två levlar sen matchen startade?

31 jul, 2012 21:03

Oskan
Elev

Avatar


Precis så är det, du behåller din level genom hela duellen =)

"May the force be equal to mass times acceleration"

31 jul, 2012 22:49

Borttagen

Avatar


Jaha, tack!

1 aug, 2012 00:16

Forum > Mugglarportalen > Duellera

Du får inte svara på den här tråden.