The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
The Sponsor Games är vilket Mugglis Games som helst… Nästan! I det här spelet har handledarna en stor roll, de gör att deltagarna håller sig vid liv.
Såhär går det till: 24 spelare 12 handledare Minst 5 sponsorer men gärna så många som möjligt. Varje dag får sponsorn sponsra ett distrikt. Distriktet får då 10 ”poäng” Handledaren samlar på poängen och bestämmer vilka gåvor det blir. Spelarna har det som vanligt men jag kommer att skriva så att det mesta hänger på gåvorna: 05 = liten tom burk 10 = fylld vattenflaska 15 = fiskelina 20 = varm macka 25 = kniv 30 = mörkerglasögon eller köttbit 50 = medicin 125 = pilbåge 135 = svärd 150 = rustning 275 = valfri mat 350 = valfritt vapen Spelare: Distrikt 1: LolFeelings amanda1104 Distrikt 2: Ginny.:.Weasley mums Distrikt 3: LupinMarauder jullanbullan10 Distrikt 4: VattenBlå Incendio Distrikt 5: Narcissa Lestrange Clara Darkin Distrikt 6: AlexZz Jinora Distrikt 7: Dragonflies Pixi Distrikt 8: Clementin melindaa Distrikt 9: LucyMalfoy MissWentz Distrikt 10: saganda LillLuna Distrikt 11: Luna.Lovegood Korra Distrikt 12: PotterHunger Hope Potter Handledare: Distrikt 1: Lills Distrikt 2: miss-somebody Distrikt 3: -Patronus- Distrikt 4: Hermia Distrikt 5: Chokladkort Distrikt 6: Luna Chang Distrikt 7: Måntass Distrikt 8: Ingis Distrikt 9: Sandy Gromford Distrikt 10: kotte7 Distrikt 11: Cindy Distrikt 12: Skilla Ravenclaw Sponsorer: Celest Gaunt Den rikaste (hon har inga extra poäng, det är bara på skoj) Twix T3DDY HaReN! Albus 3 Matizze Doby Döda: Spoiler: Tryck här för att visa! Någon som är intresserad: Let The Sponsor Games begin!!! Spelare kallas till intervjuer. Förvänta er PM inom kort! ~MY TUMBLR~ 30 jul, 2012 21:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-20 kl. 19:09
|
|
Luna Chang
Elev |
Jag ska vara med i distrikt 6 gärna som handledare
Hej 30 jul, 2012 21:17 |
|
LolFeelings
Elev |
30 jul, 2012 21:18 |
|
Victoire Weasly
Elev |
30 jul, 2012 21:18
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-30 kl. 21:18
|
|
LolFeelings
Elev |
30 jul, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
jag vill gärna vara spelare i diskrit 8
___________________________________ 30 jul, 2012 21:20 |
|
-Patronus-
Elev |
30 jul, 2012 21:21 |
|
LupinMarauder
Elev |
Distrikt 3 som spelare!
Hej! 30 jul, 2012 21:25 |
|
AlexZz
Elev |
30 jul, 2012 21:26 |
|
Luna Chang
Elev |
It wasn´t me! *titta mig oskyldigt omkring* Hej 30 jul, 2012 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen