Vilken scen?
Forum > Harry Potter > Vilken scen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Regulus
Elev |
Tycker du skulle vara med som finns i böckerna men inte i filmerna?
Jag själv skulle gärna vilja ha med alla Peeves scener och när Dudley tar farväl av Harry! ![]() ![]() Vilken scen skulle ni vilja ha med?
30 jul, 2012 15:55 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Typ alla som saknas. Och sen så får de gärna plocka ut alla extrascener som var ett påhitt från filmmakarna och inte stod i böckerna.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 30 jul, 2012 15:57 |
|
Borttagen
|
När man får veta vilken som är mrs weasleys boggart och Hermiones boggart!
I trolldrycksrummet i slutet av första boken okså! 30 jul, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius Orion Black: Typ alla som saknas. Och sen så får de gärna plocka ut alla extrascener som var ett påhitt från filmmakarna och inte stod i böckerna. så tycker jag också 30 jul, 2012 16:18 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Å andra sidan skulle det bli enormt långa och extremt många filmer då. Jag tror inte någon skulle orka se det.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 30 jul, 2012 16:22 |
|
fox
Elev |
Som [user]Sirius Orion Black sa tycker jag exakt samma sak
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
30 jul, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
Världsmästerskapen i quidditch
30 jul, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
Världsmästerskapen i quidditch
31 jul, 2012 10:55 |
|
MystiqueRed
Elev |
Jag tycker de skulle göra flera säsonger av Harry Potter som en tv-serie istället, en påkostad tv-serie... på så sätt kunde de ha med MER från böckerna
31 jul, 2012 10:57 |
|
cikki
Elev |
Typ alla som saknas, fast det bli långt. Jag menar, vissa filmer blir ju typ 3 timmar...
31 jul, 2012 10:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen