Blocka...?
Forum > Mugglarportalen > Blocka...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Millson Lovegood
Elev |
Hej!
Jag behöver verkligen (AKUT) få vet vad det innebär att blockera en användare här på mugglis! Jag har några frågor och jag skulle bli riktigt tacksam om någon orkade svara! Antagligen är svaren uppenbara men jag måste veta SÄKERT! Okej, beredd? 1. Om jag blockar någon, kommer den personen se att jag har blockerat honom/henne? 2. Kan "den" titta på min profil? 3. Kan jag se om "den" har skrivit inlägg i en tråd? Typ om jag går in på en tråd, ser jag hennes svar då (om hon nu har svarat?) ?? 4. Kan jag fortfarande titta på hennes profil? 5. Kan hon se om jag skriver i en tråd? 6. Kan man "upphäva blockeringen"? 7. Kommer hon se om någon annan taggar mig i ett inlägg? 8. Kan hon se om jag lägger upp något på marknaden? 9. Kan hon köpa något jag lagt upp på marknaden (och tvärt om) ? 10. Kan man ta bort en sån här tråd...? HJÄLP MIG!
29 jul, 2012 20:03 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
1. Bara om hon försöker uggla dig.
2. Yesbox. 3. Japp. 4. Japp. 5. Japp. 6. Japp. 7. Jag tror det. 8. Jag har ingen aning faktiskt. 9. Vet inte... 10. Den här tråden menar du? Nej, men den går att låsa av en prefekt. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 30 jul, 2012 00:51 |
|
Goizan
Elev |
Om man blockerar kan man inte skicka ugglor till varandra. Men allt annat fungerar som vanligt, tror jag
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
30 jul, 2012 08:02 |
|
Millson Lovegood
Elev |
En fråga till....
Kan hon trycka på "bli vän med millson Lovegood" knappen fortfarande? Tack så mkt Ginny.:.Weasley och Goizan
30 jul, 2012 08:35 |
|
Borttagen
|
om man bilockar folk då kan man inte fråga vänskap eller fråga duell eller skicka ugglor
Över: nej det kan hon inte 30 jul, 2012 08:35 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: om man bilockar folk då kan man inte fråga vänskap eller fråga duell eller skicka ugglor Över: nej det kan hon inte Okej
30 jul, 2012 08:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av Borttagen: om man bilockar folk då kan man inte fråga vänskap eller fråga duell eller skicka ugglor Över: nej det kan hon inte Okej Varsågod ♥ ♥♥♥♥♥♥ 30 jul, 2012 08:37 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Jag har en fråga som lite handlar om detta så jag fortsätter i denna tråd.
När man går in på sin vänlista, alltså när man via sin egen profil går in på sin vänlista, så finns det ju kryss vid sidan om namnen. Klickar man där, tas vännen bort då eller är det samma som att man blockar? Någon som vet?
8 aug, 2012 22:35 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Sirius_Musta: man tar bara bort vännen!Jag har en fråga som lite handlar om detta så jag fortsätter i denna tråd. När man går in på sin vänlista, alltså när man via sin egen profil går in på sin vänlista, så finns det ju kryss vid sidan om namnen. Klickar man där, tas vännen bort då eller är det samma som att man blockar? Någon som vet? 8 aug, 2012 22:40 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Sirius_Musta: man tar bara bort vännen! Jag har en fråga som lite handlar om detta så jag fortsätter i denna tråd. När man går in på sin vänlista, alltså när man via sin egen profil går in på sin vänlista, så finns det ju kryss vid sidan om namnen. Klickar man där, tas vännen bort då eller är det samma som att man blockar? Någon som vet? Ok, tack.
8 aug, 2012 22:42 |
Forum > Mugglarportalen > Blocka...?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen