Bågskytte?
Forum > Off Topic > Bågskytte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lea Lovegood
Elev |
Hejsan!
Är det någon här på mugglis som håller på men Bågskytte? Jag har funderat på att börja ett tag men är lite osäker. Jag har skjutit på hobbynivå i två år och jag är ganska ok på det faktiskt. Jag tycker att det är hemsk kul att skjuta pilbåge och jag känner mig lite som Katniss när jag träffar xD Men är det någon här som håller på och kan ge mig tips? Tycker ni att jag ska börja eller inte?
Förlåt för att jag suger.
29 jul, 2012 11:12 |
|
Lunah~
Elev |
29 jul, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
Jag tycker du ska börja i en bågskytte-klubb, då får du lära dig skjuta och träffa nya vänner!
29 jul, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig gjort det i hela mitt liv xD
29 jul, 2012 11:24 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag skuter båge. Men jag ogillar compound bågar (antagligen felstavat). De bästa bågana enligt min åsikt är långbågar. Om du börjar på bågskytteklub eller liknande så får du vara berdd på att få lite konstiga blickar och massa frågor om det. Det är en någorlunda ovanlig hobby, så det är klart folk blir nyfikna. Jag skulle absolut råda dig att gå med i en bågskytteklubb om du tycker om att skjuta.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 29 jul, 2012 12:28 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker du ska börja i en bågskytte-klubb, då får du lära dig skjuta och träffa nya vänner! Hm, jag tror att jag ska undvika att "träffa" dom nya vännerna XD Skrivet av Sirius Orion Black: Jag skuter båge. Men jag ogillar compound bågar (antagligen felstavat). De bästa bågana enligt min åsikt är långbågar. Om du börjar på bågskytteklub eller liknande så får du vara berdd på att få lite konstiga blickar och massa frågor om det. Det är en någorlunda ovanlig hobby, så det är klart folk blir nyfikna. Jag skulle absolut råda dig att gå med i en bågskytteklubb om du tycker om att skjuta. Jag har ingen aning om vad jag skjuter med för båge. Men den är väldigt lätt. Jag tror inte att någon i min klass skulle ge mig konstiga blickar, jag skulle bli avgudad! (lol) Hela klassen är nämligen helt frikking galna i HG XD Men jag tror att jag ska börja! Tack
Förlåt för att jag suger.
29 jul, 2012 13:15 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Så roligt. Men vad är HG för något?
Du får berätta hur det går för dig om du börjar I would have died! I would have died rather than betray my friends 29 jul, 2012 13:24 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Skrivet av Sirius Orion Black: Så roligt. Men vad är HG för något? Du får berätta hur det går för dig om du börjar HG = Hungergames Tack det ska jag
Förlåt för att jag suger.
29 jul, 2012 13:26 |
|
Minidjuret
Elev |
Haha, jag har en pilbåge här hemma som jag skjuter lite med, tränar dock inte i det sådär, utan bara mer som fritidsaktivitet C:
Tycker det är jättekul, särskilt när man träffar, xD Kan ju inte ge några tips då jag inte gjort det så länge, heh... Men lycka till ^^ 29 jul, 2012 13:43 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag går på bågskytte
om du tycker det är kul kan du ju alltid testa några gånger innan du bestämmerr dig c: Jag håller rätt mycket. På med rollspel/lajv osv. Och har en pilbåge hemma, alltså en lite. Mer medeeltidsbåge då. Förut använde jag den mest på marknader och så, och hemma, sen bestämde jag mig för att börja c: 29 jul, 2012 14:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen