Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Byta färg på forumsbetygen

Forum > Mugglarportalen > Byta färg på forumsbetygen

Användare Inlägg
Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Jag fattar inte varför forumsbetygen alltid står i grön text. Det är ju Slytherins färg. Inte för att jag har något emot slytherin. Jag har en hel del slytherin i mig, men jag tycker det är märkligt. Jag tycker att forumsbetygen antingen borde ha en "neutral" färg som vitt, svart, brunt, lila rosa osv, eller att de borde stå i samma färg som personens elevhem. (om någon från slytherin får forumsbetyg så står det i grön, rött för Gryffindor...)

Bara en idé, men jag skulle tycka att det vore bättre så.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

27 jul, 2012 21:51

Dramione99
Elev

Avatar


Jag tror det är för att grönt är för godkännt och bra. Som grönt och rött ljus och så. Det har ju inget med elevhemmet att göra. Men jag fattar vad du menar!

27 jul, 2012 22:39

Forum > Mugglarportalen > Byta färg på forumsbetygen

Du får inte svara på den här tråden.