Byta färg på forumsbetygen
Forum > Mugglarportalen > Byta färg på forumsbetygen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag fattar inte varför forumsbetygen alltid står i grön text. Det är ju Slytherins färg. Inte för att jag har något emot slytherin. Jag har en hel del slytherin i mig, men jag tycker det är märkligt. Jag tycker att forumsbetygen antingen borde ha en "neutral" färg som vitt, svart, brunt, lila rosa osv, eller att de borde stå i samma färg som personens elevhem. (om någon från slytherin får forumsbetyg så står det i grön, rött för Gryffindor...)
Bara en idé, men jag skulle tycka att det vore bättre så. I would have died! I would have died rather than betray my friends 27 jul, 2012 21:51 |
|
Dramione99
Elev |
Jag tror det är för att grönt är för godkännt och bra. Som grönt och rött ljus och så. Det har ju inget med elevhemmet att göra. Men jag fattar vad du menar!
27 jul, 2012 22:39 |
Forum > Mugglarportalen > Byta färg på forumsbetygen
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen