Kunna ha bilder på profilen?
Forum > Mugglarportalen > Kunna ha bilder på profilen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Nu vet jag inte om det här faktiskt är möjligt, men är det bara jag som vill ha bilder/gifs på profilen? Jag har sett många fina bilder och gifs som jag gärna vill ha på min profil här på mugglis men det går ju inte.
Så jag bara undrar om det är möjligt att ha det? Eller ordna så att det går? . .
27 jul, 2012 11:56 |
|
Goizan
Elev |
Det är väl bara att göra som på forumsignaturen. Kopiera bildadress och lägga till [*img]det du ska ha[*/img]. fast utan stjärnorna.
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
27 jul, 2012 12:03 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Goizan: Det är väl bara att göra som på forumsignaturen. Kopiera bildadress och lägga till [*img]det du ska ha[*/img]. fast utan stjärnorna. Ja, jag vet hur man lägger upp, men jag vill ha dem i profilen. xD . .
27 jul, 2012 12:16 |
|
Goizan
Elev |
Men är det inte precis så man gör, det är väl ingen skillnad. För att få på profilen.
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
27 jul, 2012 12:17 |
|
AlexZz
Elev |
27 jul, 2012 12:20 |
|
Borttagen
|
Jag skulle också vilja kunna ha bilder på profilen
27 jul, 2012 12:20 |
|
Chokladkort
Elev |
Jo, dem har ändrat så att det bara går som en länk, för om man har en sånn bild skulle man tillexempel kunna kopiera 50 drakar av någon annans och sätta in på sin profil om ni fattar vad jag menar. Om jag har fattat det rätt tog dem bort det för att man inte skulle lägga in bilder på sådant man inte har på mugglis!
Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
27 jul, 2012 12:21 |
|
Goizan
Elev |
27 jul, 2012 12:52 |
|
Borttagen
|
jag tror det går
27 jul, 2012 13:16 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Chokladkort: Jo, dem har ändrat så att det bara går som en länk, för om man har en sånn bild skulle man tillexempel kunna kopiera 50 drakar av någon annans och sätta in på sin profil om ni fattar vad jag menar. Om jag har fattat det rätt tog dem bort det för att man inte skulle lägga in bilder på sådant man inte har på mugglis! Ja, tror jag har läst det nånstans... Men om ingen gjoede så, eller att drakarna inte gick att kopiera, då skulle det vara jättebra ![]()
27 jul, 2012 13:21 |
Forum > Mugglarportalen > Kunna ha bilder på profilen?
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen