Nya kort
Forum > Mugglarportalen > Nya kort
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Hur vet man egentligen om man råkar få ett nytt kort eller inte, och om det är nytt, hur ska man veta vad det är värt?
I would have died! I would have died rather than betray my friends 26 jul, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sirius Orion Black: Hur vet man egentligen om man råkar få ett nytt kort eller inte, och om det är nytt, hur ska man veta vad det är värt? Hm, vet inte hur du ska se det om du inte vet vilka kort som är nya :3 26 jul, 2012 17:26 |
|
Borttagen
|
vet nt :3
27 jul, 2012 13:19 |
|
Borttagen
|
...vad för kort...?
27 jul, 2012 21:16 |
Forum > Mugglarportalen > Nya kort
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen