Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Någon annan kan få riktigt hjärta i användarnamnet, men inte jag?

Forum > Mugglarportalen > Någon annan kan få riktigt hjärta i användarnamnet, men inte jag?

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ja, nu är det så att jag har upptäckt att någon annan har fått ett sånt här: ♥ hjärta i användarnamnet, men mitt hjärta ser ut såhär: < 3 (utan mellanrum då). Nämligen Elsa♥. Kanske har det blivit ändrat nyligen, för jag gjorde min användare för ca ett år sedan. Det här kan nog bara Li eller Erfa svara på, I think.

Blev bara lite fundersam när jag såg det här, haha. x)


EDIT: Såg nu att jag inte kunde tagga Elsa♥ heller, så det kanske är en bugg?

25 jul, 2012 21:48

Shaunee
Elev

Avatar


Elsa♥

EDIT: Kan inte heller tagga henne, konstigt

25 jul, 2012 22:05

Borttagen

Avatar


Elsa♥ Är min syster och jag var med när hon gjorde sin andvändare. Hon använder Alt + 3.

25 jul, 2012 22:07

Detta inlägg ändrades senast 2012-07-25 kl. 22:07
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Jag vet. Like you said: strange. :>

25 jul, 2012 22:07

Detta inlägg ändrades senast 2012-07-25 kl. 22:10
Antal ändringar: 3

Borttagen

Avatar


Jag kunde tagga henne, använd bara Alt + 3 så funkar det prima!

25 jul, 2012 22:07

Borttagen

Avatar


Horn: Vilken busunge, haha. xD Nej, jag skojade bara. =) Men jag kan inte göra det där hjärtat :s

25 jul, 2012 22:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Horn: Vilken busunge, haha. xD Nej, jag skojade bara. =) Men jag kan inte göra det där hjärtat :s

Det går inte på alla datorer

25 jul, 2012 22:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Horn: Vilken busunge, haha. xD Nej, jag skojade bara. =) Men jag kan inte göra det där hjärtat :s

Det går inte på alla datorer

Men, hur har hon tänkt att folk ska kunna tagga henne då? xD (Inget illa ment)

25 jul, 2012 22:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Horn: Vilken busunge, haha. xD Nej, jag skojade bara. =) Men jag kan inte göra det där hjärtat :s

Det går inte på alla datorer

Men, hur har hon tänkt att folk ska kunna tagga henne då? xD (Inget illa ment)

Jag vet inte 0:

25 jul, 2012 22:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Horn: Vilken busunge, haha. xD Nej, jag skojade bara. =) Men jag kan inte göra det där hjärtat :s

Det går inte på alla datorer

Men, hur har hon tänkt att folk ska kunna tagga henne då? xD (Inget illa ment)

Jag vet inte 0:

Haha, man får väl tagga dig istället då så kan du säga till henne, för ni är ju systrar. :3

25 jul, 2012 22:21

1 2

Forum > Mugglarportalen > Någon annan kan få riktigt hjärta i användarnamnet, men inte jag?

Du får inte svara på den här tråden.