Någon annan kan få riktigt hjärta i användarnamnet, men inte jag?
Forum > Mugglarportalen > Någon annan kan få riktigt hjärta i användarnamnet, men inte jag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, nu är det så att jag har upptäckt att någon annan har fått ett sånt här: ♥ hjärta i användarnamnet, men mitt hjärta ser ut såhär: < 3 (utan mellanrum då). Nämligen Elsa♥. Kanske har det blivit ändrat nyligen, för jag gjorde min användare för ca ett år sedan. Det här kan nog bara Li eller Erfa svara på, I think.
Blev bara lite fundersam när jag såg det här, haha. x) EDIT: Såg nu att jag inte kunde tagga Elsa♥ heller, så det kanske är en bugg? 25 jul, 2012 21:48 |
|
Shaunee
Elev |
Elsa♥
EDIT: Kan inte heller tagga henne, konstigt 25 jul, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Elsa♥ Är min syster och jag var med när hon gjorde sin andvändare. Hon använder Alt + 3.
25 jul, 2012 22:07
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-25 kl. 22:07
|
|
Borttagen
|
Jag vet.
25 jul, 2012 22:07
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-25 kl. 22:10
|
|
Borttagen
|
Jag kunde tagga henne, använd bara Alt + 3 så funkar det prima!
25 jul, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Horn: Vilken busunge, haha. xD Nej, jag skojade bara. =) Men jag kan inte göra det där hjärtat :s
25 jul, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Horn: Vilken busunge, haha. xD Nej, jag skojade bara. =) Men jag kan inte göra det där hjärtat :s Det går inte på alla datorer 25 jul, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Horn: Vilken busunge, haha. xD Nej, jag skojade bara. =) Men jag kan inte göra det där hjärtat :s Det går inte på alla datorer Men, hur har hon tänkt att folk ska kunna tagga henne då? xD (Inget illa ment) 25 jul, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Horn: Vilken busunge, haha. xD Nej, jag skojade bara. =) Men jag kan inte göra det där hjärtat :s Det går inte på alla datorer Men, hur har hon tänkt att folk ska kunna tagga henne då? xD (Inget illa ment) Jag vet inte 0: 25 jul, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Horn: Vilken busunge, haha. xD Nej, jag skojade bara. =) Men jag kan inte göra det där hjärtat :s Det går inte på alla datorer Men, hur har hon tänkt att folk ska kunna tagga henne då? xD (Inget illa ment) Jag vet inte 0: Haha, man får väl tagga dig istället då så kan du säga till henne, för ni är ju systrar. :3 25 jul, 2012 22:21 |
Forum > Mugglarportalen > Någon annan kan få riktigt hjärta i användarnamnet, men inte jag?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen