Antal vänner
Forum > Mugglarportalen > Antal vänner
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tycker att det vore skönt om det står hur många vänner man har så slipper man räkna när någon undrar. Någon mer som tycker det?
25 jul, 2012 14:47 |
|
Li
Biträdande rektor |
Man kan ju multiplicera antal sidor man har på sin vänlista med 25, eftersom det är 25 vänner på varje hel sida
without something there is no nothing 25 jul, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Man kan ju multiplicera antal sidor man har på sin vänlista med 25, eftersom det är 25 vänner på varje hel sida Jag vet, men ändå 25 jul, 2012 15:32 |
Forum > Mugglarportalen > Antal vänner
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen