Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag hittade ingen sån här tråd så jag skapar en sån
Men som rubriken säger, vilket elevhem ville ni vara i? Inte det man är utan det man ville. Jag som fortfarande nog kan räknas som liten med mina tretton år var ganska liten när jag såg Hp filmerna. Och bara för det så ville jag vara i Gryffindor, jag mindes att jag blev jätte besviken när jag istället hamnade i Hufflepuff, men nu så har jag tänkt efter och insett att Hufflepuff passar mig. Jag har dock kommit på att jag bara ville vara Gryffindor för att dom flesta huvudkaraktärer gick där. En sak som jag dock tycker är lite ironiskt är att Gryffindor passar mig minst.
24 jul, 2012 19:59
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-24 kl. 20:03
|
|
Borttagen
|
Slytherin!
24 jul, 2012 20:01 |
|
adliitam
Elev |
24 jul, 2012 20:02 |
|
ginnyw123
Elev |
24 jul, 2012 20:02 |
|
Miss_Green
Elev |
Rawenclaw tänkte jag först.. Men sedan blev jag i Hufflepuff på många ställen och började tänka efter lite och kom på att det var det elevhemmet som passade mig bäst
;; ![]()
24 jul, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
När jag gjorde testet ville jag vara i Gryffindor men nu skulle jag vilja vara i Hufflepuff lika mycket.
24 jul, 2012 20:04 |
|
Trinity
Elev |
Slythering som jag e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trinity 24 jul, 2012 20:14 |
|
Dragonflies
Elev |
Ravenclaw
24 jul, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
RAVENCLAW
24 jul, 2012 20:32 |
|
Regulus
Elev |
Min förra användare (leegordan) var Gryffindor och då ville jag vara Gryffindor. Men efter en stund på Mugglis ångrade jag mig och skaffade Regulus istället i Slytherin.
24 jul, 2012 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen