Om Harry var en tjej och på riktigt?
Forum > Harry Potter > Om Harry var en tjej och på riktigt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
tycker ni att det skulle va roligt om ni harry potter på riktigt och han va en tjej?
24 jul, 2012 08:09 |
|
Fairydust
Elev |
Öh. Va? Är inte riktigt säker på vad du vill ha sagt...
Ja, det hade varit kul om Harry Potter var på riktigt. Minus krig och mord då förstås (eller vänta, den biten är ju på riktigt). Om han vore tjej? Jag tycker inte att det spelar så stor roll. Jag ser inte personer efter deras kön. Jag skiter i om Harry Potter som person är en kille eller tjej. I don't wanna break these chains! 25 jul, 2012 22:41 |
|
AlexZz
Elev |
Borde inte den här tråden vara på HP-forumet? Den skulle säkert få mycket respons där. ^^
Ja, sure, det skulle vara awesome! Nja, jag vet inte. Egentligen skulle jag inte bry mig om könet ifråga. . .
25 jul, 2012 22:59 |
|
dobby10
Elev |
det skulle vara dåligt
Söker kort 26 jul, 2012 09:48 |
|
septimus heap 2012
Elev |
det hade inte varit lika bra
27 jul, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
det hade varit roligt om han var en tjej alla hade blivit vääälädigt chokade
27 jul, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Det hade räddat alla tjejerna för att då behöver man inte va kille bara för att vara bäst
27 jul, 2012 20:32 |
|
Allizonzki
Elev |
Fattar inte riktigt vad du menar, men om du menar om vi tycker att Harry skulle varit en tjej, så tycker jag nog inte det.. Tycker att rollen passar in bättre på en kille än tjej. Men jag bryr mig egentligen inte om kön alls.
27 jul, 2012 21:59 |
|
Dramione99
Elev |
Med ett annat namn hade ju HP såklart funkat som tjej, xD.
29 jul, 2012 17:08 |
|
Lollo Potter
Elev |
Jag bryr mig inte om vilket kön han har, han är ändå bara bäst! Och det skulle vara jätte kul om Harry fanns på riktigt!
Divergent, Harry Potter, Lotr/hobbit, pretty little liars and The hungergames 4evah!!!! 29 jul, 2012 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen