Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Om Harry var en tjej och på riktigt?

Forum > Harry Potter > Om Harry var en tjej och på riktigt?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


tycker ni att det skulle va roligt om ni harry potter på riktigt och han va en tjej?

24 jul, 2012 08:09

Fairydust
Elev

Avatar

+1


Öh. Va? Är inte riktigt säker på vad du vill ha sagt...

Ja, det hade varit kul om Harry Potter var på riktigt. Minus krig och mord då förstås (eller vänta, den biten är ju på riktigt).

Om han vore tjej? Jag tycker inte att det spelar så stor roll. Jag ser inte personer efter deras kön. Jag skiter i om Harry Potter som person är en kille eller tjej.

I don't wanna break these chains!

25 jul, 2012 22:41

AlexZz
Elev

Avatar


Borde inte den här tråden vara på HP-forumet? Den skulle säkert få mycket respons där. ^^

Ja, sure, det skulle vara awesome!

Nja, jag vet inte. Egentligen skulle jag inte bry mig om könet ifråga.

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

25 jul, 2012 22:59

dobby10
Elev

Avatar


det skulle vara dåligt

Söker kort

26 jul, 2012 09:48

septimus heap 2012
Elev

Avatar


det hade inte varit lika bra

27 jul, 2012 19:46

Borttagen

Avatar


det hade varit roligt om han var en tjej alla hade blivit vääälädigt chokade

27 jul, 2012 19:54

Borttagen

Avatar


Det hade räddat alla tjejerna för att då behöver man inte va kille bara för att vara bäst

27 jul, 2012 20:32

Allizonzki
Elev

Avatar


Fattar inte riktigt vad du menar, men om du menar om vi tycker att Harry skulle varit en tjej, så tycker jag nog inte det.. Tycker att rollen passar in bättre på en kille än tjej. Men jag bryr mig egentligen inte om kön alls.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.freegifs.de%2Fglitter-text%2Fholdz002%2Fz500a74f22a2a5.gif

27 jul, 2012 21:59

Dramione99
Elev

Avatar


Med ett annat namn hade ju HP såklart funkat som tjej, xD.

29 jul, 2012 17:08

Lollo Potter
Elev

Avatar


Jag bryr mig inte om vilket kön han har, han är ändå bara bäst! Och det skulle vara jätte kul om Harry fanns på riktigt!

Divergent, Harry Potter, Lotr/hobbit, pretty little liars and The hungergames 4evah!!!!

29 jul, 2012 20:21

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Om Harry var en tjej och på riktigt?

Du får inte svara på den här tråden.