Maxstorlek på signaturer
Forum > Mugglarportalen > Maxstorlek på signaturer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Är jag den enda som anser att det borde vara en maxstorlek på hur stora signaturer man får ha?
Tycker det är sjukt jobbigt när sidan blir dubbelt så lång, pga att någon har en gigantisk signaturbild. Eller när man verkligen får bläddra för att hitta texten i inläggen pga stora signaturer. Många forum brukar ha en maxstorlek på hur stora bilder man får ha i sin signatur, för att förhindra sånt, och att förhindra att signaturerna segar ner sidan.
23 jul, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
smart
23 jul, 2012 21:54 |
|
Mintpastill
Elev |
Tacktacktack, bra idé!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 24 jul, 2012 12:33 |
|
Matizze
Elev |
Åh, du är min nya hjälte!
Men istället för att inte tillåta alls så kan sidan kanske förminska signaturen automatiskt? ![]()
24 jul, 2012 14:56 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Åh, du är min nya hjälte! Men istället för att inte tillåta alls så kan sidan kanske förminska signaturen automatiskt? Håller med! ♥ . .
24 jul, 2012 15:36 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Tycker detta låter som en utmärkt idé!
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 24 jul, 2012 15:58 |
|
accioron
Elev |
OH YES PLEASE
24 jul, 2012 16:30 |
|
Pygmepuffen
Elev |
24 jul, 2012 16:36 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
24 jul, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Smart idé! Håller fullständigt med
24 jul, 2012 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen