Silvermarknad
Forum > Mugglarportalen > Silvermarknad
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LupinMarauder
Elev |
Heeeeeeeej
Jag har en liten idé, och den är att det borde finnas en marknad för silverkort, en för brons, och en för allt annat. Anledningen till det är att jag tycker att det blir mycket lättare att hitta sina saker som man vill ha. Om det inte går att fixa så är det okej, men som sagt skulle det vara mycket bättre om det fanns Det finns ju tusen andra förslag, så jag förstår om de går före mitt Taggar Erfa här, hehe... Någon som tycker att det är ett bra förslag? Hej! 23 jul, 2012 14:51 |
|
Lisen563
Elev |
gillar idén
24 jul, 2012 19:18 |
|
EMELESEL
Elev |
Njaa...varför kan man inte bara sälja det på vanliga marknaden?
Ehehe jag fattar inte vad det skulle vara för skillnad.. 24 jul, 2012 19:26 |
|
Matizze
Elev |
Förlåt, men i mina (och min trögladdade mobils) öron låter det inte som en jättebra idé... Det blir liksom ytterligare saker att hålla reda på och mindre chans för impulsköpande av gud vet allt som man egentligen inte borde köpa.
Det finns ju en sökfunktion om man vill leta efter nåt ![]()
24 jul, 2012 20:06 |
|
LupinMarauder
Elev |
Skrivet av Matizze: Som egentligen inte funkar, eftersom alla hela tiden döper sina annonser till KÖP! ?Förlåt, men i mina (och min trögladdade mobils) öron låter det inte som en jättebra idé... Det blir liksom ytterligare saker att hålla reda på och mindre chans för impulsköpande av gud vet allt som man egentligen inte borde köpa. Det finns ju en sökfunktion om man vill leta efter nåt Hej! 25 jul, 2012 09:29 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av LupinMarauder: Skrivet av Matizze: Som egentligen inte funkar, eftersom alla hela tiden döper sina annonser till KÖP! ? Förlåt, men i mina (och min trögladdade mobils) öron låter det inte som en jättebra idé... Det blir liksom ytterligare saker att hålla reda på och mindre chans för impulsköpande av gud vet allt som man egentligen inte borde köpa. Det finns ju en sökfunktion om man vill leta efter nåt Meen, om du inte söker på "KÖP" utan på typ "silverkort" så kommer det ju upp silverkort som folk säljer? Annars kan du ju söka på något specifikt silverkort du vill ha? Jag fick rätt många träffar på "silver" iallafall =) 25 jul, 2012 11:41 |
|
Borttagen
|
Bra idé
27 jul, 2012 23:17 |
|
NellieGranger
Elev |
Gillar idén! Skulle bli mycket lättare att hitta då! Jag tycker att det är dåligt att alla döper sina annonser till "KÖP". Jag säljer mest kort och dom döper jag till vem det är på kortet. Till exempel om jag ska sälja ett kort med Draco Malfoy så döper jag annonsen till "Draco Malfoy"!
28 jul, 2012 11:59 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av LupinMarauder: Jag gillar tanken med idén, men tror att en förbättrad sökfunktion/annonsegenskap skulle vara bättre. Jag har en liten idé, och den är att det borde finnas en marknad för silverkort, en för brons, och en för allt annat. Anledningen till det är att jag tycker att det blir mycket lättare att hitta sina saker som man vill ha. .... Någon som tycker att det är ett bra förslag? Om annonsen kände till vilken typ av sak(er) som säljs i den skulle man kunna söka bara på en viss typ och hitta alla annonser som innehöll den typen. Tex: Mat (ben + godis), bronskort, silverkort, guldkort, Annat. Om man då säljer ett bronskort ett silverkort och drakgodis i samma annons skulle någon som söker på någon av de typerna hitta annonsen automatiskt. Då skulle man kunna vara i samma marknad men fortare hitta tex all drakmat man kan köpa utan att vada igenom 40 sidor med kort. Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 28 jul, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Jag gillar idén med sökoch din
29 jul, 2012 09:06 |
Forum > Mugglarportalen > Silvermarknad
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen