Harry vara Harry?
Forum > Harry Potter > Harry vara Harry?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryPotterAntonia
Elev |
Om Voldemort inte skulle mördat Harrys föräldrar, skulle Harry Potter någonsin blivit berömd då?!
Bothering Snape! 29 jan, 2011 22:54 |
|
OliviaGranger
Elev |
Nej.
♥ Hagrid♥ 29 jan, 2011 23:12 |
|
Looney Luna Lovegood
Elev |
Nej det är ju därför han är känd från första början "pojken som överlevde" fast han kanske skulle bli känd senare om Voldemort skulle försöka få de vises sten osv. eftersom han är nyfiken. Och han skulle ju kunna bli känd genom Quidditch också eftersom han är en sån bra Sökare.
I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am 29 jan, 2011 23:30 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av Looney Luna Lovegood: Voldemort skulle nog inte vara intresserad av den då, han höll ju på med horrokruxer istället! Han har ingen nytta av de vises sten.Nej det är ju därför han är känd från första början "pojken som överlevde" fast han kanske skulle bli känd senare om Voldemort skulle försöka få de vises sten osv. eftersom han är nyfiken. Och han skulle ju kunna bli känd genom Quidditch också eftersom han är en sån bra Sökare. Men något inom Quidditch kanske han skulle kunnat bli iaf! "May the force be equal to mass times acceleration" 29 jan, 2011 23:51 |
|
HarryPotterAntonia
Elev |
Ja det har ni rätt i... men hemligheternas kammare. Kanske han blir lite känd där oxå. Någon som skulle tro att han skulle slåss mot voldemort om hans föräldrar aldrig dött? Eller om någon annan hade dödat voldemort?
Bothering Snape! 29 jan, 2011 23:59 |
|
Looney Luna Lovegood
Elev |
Han Ron & Hermione skulle än då hamna i Voldemorts vrede.
I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am 30 jan, 2011 00:23 |
|
Oskan
Elev |
Då skulle kanske Neville ha tagit den platsen istället? Alice hade särket gjort precis samma sak som Lily!
"May the force be equal to mass times acceleration" 30 jan, 2011 00:24 |
|
voddeklara
Elev |
De e mer viktigare att snacka om vad som skulle hänt om inte Harry funnits ! Jo då skulle volde leva ett lyckligt o harmoniskt liv på makten
hArRY pOTtEr, the boy who lived... come to die! 30 jan, 2011 00:30 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av voddeklara: OM inte Harry hade funnits så hade ju Voldemort bestämt sig för att döda Neville istället ju!De e mer viktigare att snacka om vad som skulle hänt om inte Harry funnits ! Jo då skulle volde leva ett lyckligt o harmoniskt liv på makten "May the force be equal to mass times acceleration" 30 jan, 2011 00:38 |
|
voddeklara
Elev |
Ännu bättre
hArRY pOTtEr, the boy who lived... come to die! 30 jan, 2011 00:49 |
Forum > Harry Potter > Harry vara Harry?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen