vilket spel är bäst
Forum > Mugglarportalen > vilket spel är bäst
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lusianna
Elev |
hej!!!!!!!!! jag undrar vilket spel ni tycker bäst om av:
Snape,frågesport,hänga Harry eller dubbel klubb. själ tycker jag frågesport Lusianna 22 jul, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
Oj, svårt... Snape är nog roligast men jag tjänar mest pengar på Hänga Harry
22 jul, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
Frågesporten är roligast enligt mig
28 jul, 2012 13:32 |
|
-Patronus-
Elev |
28 jul, 2012 13:57 |
|
inovember
Elev |
tycker om alla, dock är jag kass på Hänga Harry eftersom jag vanligtvis också är kass på hänga gubbe. Haha
28 jul, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Snape. Det är där Galleonerna kommer in
28 jul, 2012 20:16 |
Forum > Mugglarportalen > vilket spel är bäst
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen