Hur funkar det?
Forum > Mugglarportalen > Hur funkar det?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Någon sade till mig att man fick nya besvärjelser i duellklubben (t.ex. diffindo) när man nådde en viss level. Men hur kommer det sig då att någon som är i en level under mig har en trollformel som inte jag har?
Kan någon förklara för mig hur det funkar? 22 jul, 2012 14:47 |
|
AlexZz
Elev |
Ja, som jag uppfattat det har det faktiskt ingenting att göra med din faktiska level utan 'trollformeluttal' och 'trollstavsrörelse' som betyder någonting. Beroende på hur mycket 'levelpoäng' du lagt ned på de två desto fler/bättre formler och träffar får du. :3
. .
22 jul, 2012 15:00 |
|
Ladusvalan
Elev |
Skrivet av AlexZz: Ja, som jag uppfattat det har det faktiskt ingenting att göra med din faktiska level utan 'trollformeluttal' och 'trollstavsrörelse' som betyder någonting. Beroende på hur mycket 'levelpoäng' du lagt ned på de två desto fler/bättre formler och träffar får du. :3 Ja, det var det jag trodde först. Men sen sade någon att de hade med ens "level" att göra. Tack för att du redde ut det här åt mig. Jag undrar bara hur många poäng man måste öka på trollstavsrörelse och trollformeluttal, eftersom jag tycker att jag ökat de två hyfsat mycket utan att ha fått någon ny fomel. 23 jul, 2012 09:59 |
Forum > Mugglarportalen > Hur funkar det?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen