Spejar läger 2013
Forum > Off Topic > Spejar läger 2013
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Jag och kära Minidjuret tänkte att nästa sommar skulle vi anordna ett Spejarens lärlings läger för dem som är intresserade.
Vi kommer försöka få det att lika böckerna så mycket som möjligt i den mån det går. Tanken är nu att det skall vara tre till fyra dagar långt, men det är inte riktigt bestämt än. Är det någon som är intresserad av detta?? ![]()
22 jul, 2012 14:43 |
|
EMELESEL
Elev |
OMG! I´m in so hard!!
22 jul, 2012 17:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
22 jul, 2012 18:03 |
|
EMELESEL
Elev |
Hihihoho awesome C:
Har faktiskt tänkt ha något liknande själv, men det blev inte av för det fanns typ inte en enda pers som var på utom jag 22 jul, 2012 18:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
22 jul, 2012 18:10 |
|
Minidjuret
Elev |
YEY INTRESSE!
Kom nu folk, det ska bli så awesome! 22 jul, 2012 21:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
22 jul, 2012 21:40 |
|
EMELESEL
Elev |
*DRAR MED ETT PAR FRÅN MAGIVÄRLDEN*?
Haha, de kaaaanske kommer 23 jul, 2012 11:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
23 jul, 2012 12:10 |
|
Emmsaan
Elev |
Intressant
Do I regret it? Yes. Would I do it again? Probably. 23 jul, 2012 14:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen